va nej?!?! Var är tvålen syster? RIP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En gigant har lämnat oss! rip
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mutta spricka :(
Wa wa wee wa!
rip : (
http://www.herrbitter.blogg.se/
Märkligt. Dels var det extremt väl-time:at med stipendiet. Sen kommer jag håg när han var typ 81 och var på TV och var hur pigg som helst och jag minns att jag tänkte: Den mannen kommer bli 100!
tänker precis som soul. Han verkade jävligt pigg och alert hela tiden. Trist hursomhelst.
Yeah!
Vila i frid.. Mycket känslor i sverige idag för våran folk kära person..
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
rest in peace povel!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
det är ju förjävligt...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Rensat lite här, keep it clean.
jagvillocksåhaenblog.com
Vila i frid, Sveriges bästa rappare.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
R.I.P, nu ska jag lyssna på Tvålen låten..
The absence of evidence is not the evidence of absence
Som alla andra bra personer så dör han, fan tycker alla bara går och dör nu.. Men that's life and life's a bitch. RIP.
*Special salute*
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Tragiskt, vila i frid
ask Beavis, I get nothing Butt-head
rikigt tråkigt.... vila i frid
DETTAÄRMINSIGNATURDENÄRRIKIGTFETFAKTIST!
skit fan helvete : < VILA I FRID POVEL RAMEL!
Graffare
2007-06-06 14:44
rest in peace, du tokiga gubbe. gud vill väll ha dem bästa vid sin sida
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
bengt magnusson eller castro till höger om povel?
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Graffare
2007-06-06 15:09
Först astrid och nu Povel. Vem står näst på tur? Hasse Alfredsson?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
suck alla vet ju att han kommer tillbaka precis som 2pac.
Piss.. Vila i frid.
Walking the street of dreams
min väns farfar.. undra om hon blir lite rik nu.
hur kan alla digga Povel Ramel?
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
han är en legend... så enkelt är det...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Jag har hört hans namn flera gånger, jag vet hur han ser ut, jag känner till Tvål-låten och Kokosnöten, jag vet även att han spelade Berts mormors gubbe i Bert Den Siste Oskulden. Borde jag känna till mer eller? :S Trodde inte så många hade sån koll på vem han egentligen var. Känns som fel generation.
Intressepenisen hårdnar!
Nej, Hasse Alfredsson ska aldrig dö! Säg inte så... :( wasteapa: DU borde nog ha hört Johanssons Boogie Woogie-vals, Högt Uppe På Berget, Titta Det Snöar och några andra tidiga crazy-klassiker. Ingen generation är "fel" för tidlös finess och humor.
Inget jag känner igen, men det är mycket möjligt. Men jag tror många överdriver bara för att få skriva "RIP".
Intressepenisen hårdnar!
Vila i Frid lirarn! Jag är glad att jag hann se dig uppträda.
En riktig chock. Han var en stor man och gjorde mycket för svenskspråkigt textförfattande och humor. Ännu större chock: Jag trodde Martin Ljung var död, men han rör ju på sig.
R.I.P Man!
SunShine Reggae!.
Toastare
2007-06-06 17:39
Usch jag blev ledsen på riktigt.. såg honom på TV för några dagar sen och tänkte på hur gammal han var. Vila i frid, en av sveriges största ordkonstnärer!
Jag skyller allt på Emma!
Fleppo: Japp, han lever - cool som alltid!
Väldigt synd att han dessutom dör på Sveriges nationaldag.
Milan: Det kan väl vara fint att man kommer tänka på honom minst en gång om året? Har aldrig fattat vad det är meningen att man ska göra den här dagen ändå...
Men var det inte igår han dog?
RIP
han var ju ändå rätt hemsk, han povel. hans "humor" ger jag inte mycket för.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Hangaround
2007-06-06 18:49
oavsett vad man tycker om hans grejer så får man ju faktiskt respektera att han gjorde sin grej rakt av, och för att han gjorde sin grej så blev han en av de mest folkära artister i sveriges historia..inte dåligt.
vad gjorde han för speciellt? musik o så vet jag, men annars? han var väll inte bra ?
Jag fiser THC !
Håller med tech till 100 .. alla kanske inte gillade hans musik men visst sjutton har han skapat historia
Hjulet snurrar men hamstern är död
oj.. fan va trist.. :/ vila i frid povel.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
fast å andra sidan så har darin och basshunter också tagit stora delar av svenska folket till sina hjärtan, och det är fanimej två personer som ingen kommer att sörja när de dör
http://www.kommandot.se/wp/
Hangaround
2007-06-06 21:43
bperb Tänkte du igenom det där ordentligt? man kan inte jämföra dom två med Ramel, dom är heta för stunden, tvivlar på att deras karriärer håller i 5 år än mindre 50! Där är skillnaden och det är därför han förtjänar all respekt.
Hangaround
2007-06-06 21:43
men fan, jag måste jobba på hastigheten.
nej det tänkte jag inte igenom ordentligt, men tyckte mest det var kassa svar
http://www.kommandot.se/wp/