I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker ung entreprenör i Uppsala!

Övrigt - Blandat

2007-05-31 22:59

Söker ung entreprenör i Uppsala!

Hej!
Hade en tråd om medarbetare till mitt företag men har nu kommit på andra tankar.

Jag har ett koncept, som än så länge är hemligt. Dock söker jag folk som inon genren hiphop/street vill öppna någon slags verksamhet. Det kan vara allt från en affär med Djprylar till en cykel-lackerare.

Har du en helt galen idé som du är villig att slita arslet av dig för? Kontakt då mig, och berätta om din idé så får vi se om det kan passa in.

Min idé innehåller ingrediensen Butikslokal, och den ska jag titta på imorgon. Det här är inget bullshit, det kommer bli av. behöver bara hitta rätt människor.

Så, bring it on. Förverkliga din dröm!!

www.marysoul.com

2007-05-31 23:03

Fan du gör det jag vill göra !.. funderat på exakt samma sak faktiskt !" Men jag är ju för ung, de fett tråkigt för jag vill värkligen göra något sådant !... :/ peace

SunShine Reggae!.

2007-05-31 23:12

Coolish, hör av dig när du är gammal nog, eller håll ögonen öppna bara så kan du komma å hänga på mitt plejs sen :)

www.marysoul.com

2007-05-31 23:14
hade det varit i Örebro och om jag inte kommer in på skolan jag sökt till så hade jag nappat :)
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2007-05-31 23:15
Vem som helst lär ju lista ut att det kommer att inkluderas en Marysoul Store, så ni som håller till i Uppsala. Vilka märken saknar ni?
Två säkra kort är:
Artful Dodger
Sound girl
(självklart Marysoul också :))

Fyll gärna på listan så ska jag försöka fylla era behov.
www.marysoul.com

2007-05-31 23:21
(nån moderat eller liknande får gärna ändra rubriken till unga enterprenörer)
www.marysoul.com

2007-05-31 23:22
emil: haha, synd då!
www.marysoul.com

2007-05-31 23:25
you go girl!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-05-31 23:29
kooooom igen då!!!

någon mer än jag måste väl drömma om att få igång sitt livs verksamhet och jobba med det man älskar?

Det behöver inte vara något av dom saker jag rabblat upp, men inom samma genre/stil.

Va inte så fega!! :)
www.marysoul.com

2007-06-01 00:19

Jag skulle aldrig investera några pengar i Uppsala, som sagt ser alla "hiphopare" i Uppsala ut som förvuxna bebisar.. kanske bra om dom får lite tjej-kläder.

2007-06-01 09:34
peruk: fast uppsala är ju inne i värsta expansionstiden.
"hiphopare" låter så jävla töntigt tycker jag, man tänker på dom som schoppar på mad dog och har fububrallor.
dock finns det jävligt många coola snubbar inom hiphopen i uppsala, vi har många duktiga dudes som håller på med musik osv.

Sen om du hade haft en grym idé hade det kanske kännt annorlunda ang investering, klart du inte ska investera i något om du inte har någon killing idé.

Sen kommer dom få både tjej och killkläder då marysoul gör både och.
www.marysoul.com

2007-06-01 11:21
låter kul som fan. Uppsala kan behöva nåt sånt här. Har dock inte tid att engagera mig :/ men skulle vara galet kul att öppna en streetwearshop eller liknande. Frågan är bara hur stor efterfrågan det är i uppsala?

2007-06-01 14:43
Skönt att du vågar satsa. Hoppas det går bra för dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-01 14:48
tänkte på de idag när jag var inne i en butik som sålde allt möjligt o var asstor, hade gärna tagit över dera slokal o gjort ngt roligare.
synd att du bor i uppsala o jag precis flyttat till södertälje. jag har def en tanke om en studio/butik för up n coming artists med utställningar, skivlanseringar, och chanser o beställa in produkter som inte går o få tag på i sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-02 10:06
antwon: tack :)

Peppis: FLYTTA HIIIIT! :) :) :)
www.marysoul.com