I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skillnad på fitta och fitta?

Övrigt - Blandat

   

2007-05-30 18:25

Skillnad på fitta och fitta?

Har fudnerat över hur orättvist det kan vara ibland, och nu snackar jag inte om löneskillnader eller så könen emellan, utan jag har tänkt lite på en annan sak. Brukar sitta ibland och fundera över vad man ska göra av sitt "tempel" egentligen, kroppen alltså, har fått för mig att börja jogga bort det som inom en snar framtid kommer vara en fullt utvecklad ölmage eller kanske t.o.m. att börja gymma och skaffa lite rutor och bulor här och var på kroppen, bli "fit" helt enkelt.
   Det är just ordet fit jag vill tala om, ite så mycket på djupet om vad det betyder utan skillnaden mellan att vara "fit" tjej och "fit" kille. Jag är av den bestämda åsikten att FOLK är av den bestämda åsikten att för en tjej ska betraktas som "fit", vältränad vad man nu väljer att kalla det, så räcker det oftast med att bara vara smal. Smal bara, ingen direkt styrka utan bara sådär svag som alla tjejer är, men det räcker med att vara smal. Sen så finns det ju givetvis undantag med tjejer som verkligen är fit och lite seniga med styrka.
   För en kille däremot så verkar det vara bra mycke tmer som ska till för att betraktas som fit, vältränad. Där räcker det itne bara med att vara smal, sådär vanligt som de flesta är, utan det måste verkligen synas att det finns muskler i fanstyget. En kille måste växa ur en ny t-shirt varje dag för att kallas fit och ha en djäkla kondis.

Lite kortfattat: en tjej behöver bara vara smal för att anses vara vältränad/fit (djäkla ord) medan en kille behöver ha tydliga muskler modell större och ett sexpack och allt vad det innebär.

Ligger det något i detta, håller åtminstone någon med mig? Feel free to diskuter'

Intressepenisen hårdnar!