Polisen har omringat mitt hus...
...och typ fem kvarter runt. Var nåt jidder om värdetransportrån och skottlossning mot polisen i bergslagen eller nåt, och så hade dom visst hittat flyktbilen typ 50 meter från min port. Fick poliseskort till dörren, men jag fick inte gå ut igen om jag absolut inte var tvungen. Gav polisen min syn på deras angrepp mot min personliga frihet, men fick en "fuck you" blick tillbaka, så bara för att jävlas så lär dom ju spärra av hela området fram tills övermorgon eller nåt. Ingen av snutarna hade nån aning om varför dom stod och vaktade ett jävla avspärrningsband heller, och det var fan inte få snutar alltså, var typ 30 styckna plus piketen med automatkarbiner och shit...Expressen: Just nu har man omringat en fastighet nära Råsunda fotbollsstadion där minst en av rånarna misstänks befinna sig. Orkar inte fixa bilder, det är typ bara en massa snutar som står och vaktar ett milslångt avspärrningsband.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Ajuste, det är egentligen inte mitt hus dom har omringat, utan grannhuset typ tvärs över gatan.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Hahahha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Action.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"ett stort antal människor påverkas av avspärrningarna" så känn dig inte speciell =)
du vill bara berätta att du bor next to Råsunda :D händer det något då? får dom ut slutskallarna eller? Shit jag har fan ingen aning om vad som händer, aftonbladet är typ till större hjälp än konstaplarna kling och klang som patrullerar här utanför. Och det där med att bo next to råsunda suger fan balle. Så sent som i måndags när det var derby så var det slagsmål o skit och kravallpoliser och polishundar och shit. Konstigt nog läste jag inte i tidningarna om polisbussen som var omringat och fick några rutor krossade medan det satt poliser i...
det är inte vintervägen va?
hehe ok förstår. håll oss uppdaterade om det hände något. vet du nån kriminell som bor i området eller? verkar ju som att de har flera lägenheter att kolla upp ? Ja asså vad jag förstod efter snack med grannarna så vet polisen inte vilken lägenhet det är, men dom tror att rånaren finns kvar nånstans här i området. Som tur så är inte mitt hus det huset där dom tror att han är. Sen så känner jag inte så många här i solna, men finns fan så mycket skumma personer här. Och självklart ska håller jag er uppdaterade! Ifall det händer nåt dårå...
men shit låt polisen göra sitt jobb, allt gnäll om personlig frihet kan du väll ta och skippa.. måste du dra ut så dra ut.. men medans polisen håller på att undersöka eller söka igenom så kanske inte man vill ha en massa ungar som springer omkring.
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
afflaf:
Fett lönt att
spärra av hela jävla området där det bor typ tusen pers, och jag tror inte jag stör polisens arbete om jag ger henne min åsikt om den lite väl tilltagna avspärrningen när får eskort till dörren. Och självklart tänker jag inte sitta här och häcka hela kvällen...
medans polisen håller på att undersöka eller söka igenom så kanske inte man vill ha en massa ungar som springer omkring. Typ det polisen sa, fast med finare ord.
det är inte vintervägen va? Nä det är en liten bit ifrån.
spring ut helt naken och härja.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
hörde att det var på Östervägen
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
Shakes är en mes. Om du var en sann Sverigeälskare hade du satt på dig en engelsk jakthatt, plockat fram förstorningsglaset och börjat göra en undersökning i frågan på egen hand. Hjälp vår fina poliskår va fan!
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
Shakes är en mes. Om du var en sann Sverigeälskare hade du satt på dig en engelsk jakthatt, plockat fram förstorningsglaset och börjat göra en undersökning i frågan på egen hand. Hjälp vår fina poliskår va fan! Du ska få se vem som är mes när jag springer ut med min airsoft-gun och skriker "NI TAR MIG INTE LEVANDE!".
hahaha ja gör det :D Be nån filma de också!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Haha, snälla gör det :)
Walking the street of dreams
ken ring har inte betalat sitt underhåll
De har gått in i lägenheten där de trodde att rånarna kunde finnas nu och den var tom. För övrigt ifrågasätter jag Shakes kunskaper i polisarbete, hans insatthet i det aktuella brottet och därmed hans värdering av vilka avspärrningar polisen borde och inte borde göra. Men för all del, ta på en trenchcoat, hatt, lösmustasch och gå ut och hjälp till i spaningsarbetet istället. "Öh rrrrröööbbery?"
Beställ hem 25 pizzor!!!!!! xD fast till grannporten så inte pizzerian tar sig hem till dig efter avstängningen... =) värsta nice.. de kommer med 25 pizzor sen bara: WTFuuuuck!
Get Random!
haha ut o vifta med soft airgunén.....sen filmar du de så blir du youtube hora på studs med....haha hade verkligen varit kul o se, "Blaaaaaaaaaaaaah mufaaaakkaaaaaaaaaas" sen har du 20 poliser över dig!
BAHA!
Glöm inte att skjuta med pistolen vänd horionstalt. Aiming is for white folks!
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
snygt att du länkar aftonblad men skriver expressen. vi får hoppas du ahr bunkrat upp med mat nu då!
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
dom var i hela solna ju, i ritorp var det pådrag, dom letade igenom aik hockeys gym och i buskar..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
har dom tagit fast dom ?
SKU - SKU - SKULASON!
allting hände utanför mig, med värdetransporten alltså. Tjockt med snutar och det luktade gunpowder. Kändes som om jag hade kommit hem till harlem!
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
vill tillägga att detta är andra eller tredje gången exakt samma sak händer inom ett år.
Blenda shonarna som vill spela mangas, en ozman i din skalle och det blir en kongas!
Graffare
2007-05-31 13:33
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
gör fjärilen med skinkorna ut genom fönstret , häll ett helt tetrapack nyponsoppa över huvudet sen skriker du att det är du som är rånaren och att du har fyllbenke som gisslan.
JONIS REST IN POWER
Det är verkligen jättedåligt att polisen skyddar dig från att eventuellt bli skjuten när du bestämt att racka folle på ICA med dina vänner. Hellre en kul i bröstet än frihetsberöveri!
http://www.twitter.com/michaelcrackson
hahaha, jaa ring pizzerian å be att få hemkört! 25 pizzor!!!
work some magic
"There's a war going on outside no one is safe from..."
jag va där när det hände.. det som va lite lustigt var att jag stod på busshållplatsen med Liam Norberg..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Shit det här är fan sista gången jag överdramatiserar nånting på internet..Min "syn på deras angrepp mot min personliga frihet" var typ "aa shit när fan är det här över då?", "men åååååååhhh va jobbigt". Herregud vilka idiotiska kommentarer folk kommer med...För övrigt ifrågasätter jag Shakes kunskaper i polisarbete, hans insatthet i det aktuella brottet och därmed hans värdering av vilka avspärrningar polisen borde och inte borde göra. Tror du jag är dum i huvet eller? Det är verkligen jättedåligt att polisen skyddar dig från att eventuellt bli skjuten när du bestämt att racka folle på ICA med dina vänner. Hellre en kul i bröstet än frihetsberöveri! Ja visst fan är det dåligt... Ashemskt! Shakes: Personliga frihet, heh dem skyddar dig från att inte råka illa ut antagligen.. No fucking shit...