Läskdrickande
Hej skulle behöva lite information vilken eran favarit läsk är och hur mycket ni dricker av den varje vecka. Olika sorter att välja imellan: Coca cola, coca cola light(zero), fanta orange, fanta exotic, fanta fläder, sprite och trocadero. Så om ni kopierar de här å fyller i skulle jag bli jätte glad. Kön: Stad: Favorit läsk: Hur många liter ni dricker av den i veckan: tack på förhand Aboow
Dam Falkenberg Sprite inga liter, något glas i månaden kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kön: Man Stad: Malmö/Köpenhamn Favorit läsk: Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: 8-10 liter
There is plenty off fish in the sea.
Producent
2007-05-30 13:16
Kön: man Stad: Nagasaki favorit läsk: hallon soda Hur många liter ni dricker av den i veckan: dricker knappt läsk..
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Kön: dude Stad: stockholm Favorit läsk: coca cola zero Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0.0 - 1 liter
bollen är rund och en match är 90 minuter
Kön: Man Stad: Växjö Favorit läsk: Dr Pepper Hur många liter ni dricker av den i veckan: 1,5
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Kön: Man Stad: Piteå Favorit läsk: Coca Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: 2
Kön: karl Stad: GBG Favorit läsk: pommac Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0,3 i snitt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kön: TösStad: MalmöFavoritläsk: Vanlig fuckin cokeHur många liter ni dricker av den i veckan: 0-1 liter
But for what it's worth yo, I got no regrets
Kön: Man som fan Stad: Uddevalla Favorit läsk: Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: 1-3 typ, beror på.
Kön: Man Stad: Göteborg Favorit läsk: Coca Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: ca. 1 Liter
va?
Kön: inte kvinna Stad: Karlstad Favoritläsk: Coca Cola hur många liter i veckan: 2-5 l
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Kön: Man Stad: Stockholm Favvo: Cola Hur många liter: 2-3 liter cirkus
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
läsk i alla former är den globala fettmans vän no1. light som vanlig, suracolos och aspartam(stava) är inte de vettigaste för kroppen i det långa loppet. drick vatten folk.
Nu gick jag fett offtopic, sorry. Kan tillägga att den godaste läsken någonsin är Trocadero :D
Kön: herre Stad: strömstad Favoritläsk: pepsi max hur många liter i veckan: 1-2 l
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Kön: flicka stad: arvika favoritläsk: Cola o trocadero hur många liter i veckan: De e änna olika de. typ 2-3L kanske. ingen aning.
Kön: Penis
Stad: Eksjö
Favoritläsk: Coca cola
hur många lier i veckan: 0 l
så är det med det som det är med det som är.....
Kön: Man Stad: Stockholm Favorit läsk: Coca Cola Hur många liter dricker ni av den i veckan: 0-1
Anima Sola
tack så mycket fortsätt svara
Kön: tjej stad: lidköping favoritläsk : diet coke :) hur många liter dricker ni av den i veckan: 0 - 1/2 l
kön : man stad : Lund favoritläsk : coca cola zero hur många liter dricker ni av den i veckan : 4-8L
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
Kön: Flicka Stad: Orsa Favorit läsk: sprite Hur många liter ni dricker av den i veckan: en eller två burkar sprite, dricker upp mot 2 liter cola i månaden.
Kön: ManStad: StockholmFavoritläsk: Coca-ColaHur många liter ni dricker av den i veckan: 5 liter
Kön: Man
Stad: Sthlm Favorit läsk: Cola light (den med sucralose) Hur många liter ni dricker av den i veckan: 8-10
http://felidae-music.com
Om nån vet ngt ställe i Sverige där man kan få tag på fanta citron så skriv till mig!
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
Kön: Man Stad: Åkersberga Favorit läsk: Vaniljcola (rip) Hur många liter ni dricker av den i veckan: inga Gillar donkens cola också mycket godare än vanlig på bruk, vill slänga ut ett litet extra shout out till 7up,fanta exotiska frukter och portello,trocadero! Läsk är onyttigt dricker det bara när jag måste man får ju liksom verkligen inte ut något av läsk
witty unpredictible talent and natural gang
Kön: Man Stad: Nej, en by vid namn Ljungbyhed (i NV skåne) Favoritläsk: Fanta orange Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0-0.33 (genomsnitt 0.11 uppskattningsvis)
<3
Kön: Man Stad: Växjö Favorit läsk: Coca-Cola Light Hur mycket ni dricker av den i veckan: 1.5 - 2 liter
Kön: Flicka Stad: Lund Favorit läsk: Coca Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: Maxat 2.
Kön: Mayn Stad: Sthlm Favorit läsk: hmm redbull får det bli Hur många liter ni dricker av den i veckan: ca 7 liter i veckan skulle jag tippa på
Kön: karl Stad: enköping Favorit läsk: fanta vilda bär Hur många liter ni dricker av den i veckan: inget, hittar inte längre drickan ;(
http://www.herrbitter.blogg.se/
Kön: Tös Stad: Stockholm Favoritläsk: Fanta exotic Hur många liter ni dricker av den i veckan: dricker 3-4 glas i månaden.
What I said, yo!
Kön: Man Stad: Rothen Gothenburg Favorit läsk: Det är änna olika.. men coke Hur många liter ni dricker av den i veckan: 3L
"I don’t like the sexistic way you talk to these bitches” <br> <br>
Producent
2007-05-30 17:19
Kön: Man Stad: Lund Favorit läsk: Coca-Cola Black Cherry Vanilla Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0-3 l
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Kvinna Alingsås Sprite ½-2 liter
My heart lives in my vagina.
Man Stockholm Sofiero 10 burkar på fredagen och 10 på lördagen.. hur många liter det blir har jag ingen aning om men runt 10 skulle jag tippa på
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Kön: herre Stad: Stockholm Favorit läsk: Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: 5-10 liter beroende på ekonomi o väder =)
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Kön: Man Stad:Sthlm Favorit läsk: Fanta fläder Hur många liter ni dricker av den i veckan:0,1 - 0.5
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Åhh cherry coke hade jag glömt! den u tung
witty unpredictible talent and natural gang
Kön: Penis Stad: Jönköping Favorit läsk: Pepsi Hur många liter ni dricker av den i veckan: 2
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Kön: Man Stad: - Favoritläsk: Ingen Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0
Kön: P Stad: Sthlm Favoritläsk: fan jag vet inte, typ.... fan, jag vet inte.. fanta säger vi. Hur många liter ni dricker av den i veckan: 50 cl kanske
No cake for the impurity!
Kön : man Stad : linköping
favoritläsk : dr pepper
Hur många liter : vet inte men det blir den om det står i kylen
Kön: Kvinnaa Stad: Stockholm Favorit läsk: Ingen Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0 :)
Mickaaaaaan.
Kön: dude Stad: we built this city on rock n roll Favorit läsk: cola dude Hur många liter ni dricker av den i veckan: 1L
"life's a garden, dig it."
Kön: snopp Stad: örebro Favorit läsk: coca cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0,5?
"There's an apple in the pussy mouth..."
Kön: Man Stad: Göteborg Favorit läsk: Coca Cola Hur många liter ni dricker av den i veckan: 0,5-1,0 L
Kön: Man Stad: Lund Favorit läsk: Pepsi Hur många liter dricker av den i veckan: 0.33l max
Rör inte min prilla !
kön: man stad: sthlm favorit läsk: trocadero! Hur många liter dricker av den i veckan: 0.33 - 0.66 l
loosage!
Kön: Dam Stad: Kiruna Favorit läsk: Loka Hur många liter ni dricker av den i veckan: Orkar inte räkna, men omkring 2-4 flaskor 50cl om dagen.
"if you cant beat them, join them"