SL- sms biljett, skickade men kom ingen biljett!
Jag skickade en biljett till SLs sms tjänst men fick ingen biljett tillbaks! Jag har gjort det flera gånger förut så jag vet att jag gjorde rätt plus att 26kronor är draget från min mobil :S KAn man ringa sl och få en gratis biljett månne?
it wasn´t me
jag skickade inte flera gånger, jag skickade en gång och pengarna drogs. Jag har skickat flera gånger FÖRUT och vet därför att jag inte gjorde fel och attd et var därör biljetten inte kom. Vart kan jag ringa då så att dom bjuder på resan?
it wasn´t me
08-600 10 00 - ditt nummer till SL..
I live my life one videogame at a time.
Men tro inte att dem bryr sig. Usch fan vad jag är bitter. Jag hatar SL.
Rädda DITT privatliv.. http://www.stoppa-storebror.se/
Kan du förklara för mig varför du kände dig tvungen att skriva det här inlägget istället för att ta kontakt med SL? Den frågan du ställer är riktad till en anställd hos SL, och det är avsevärt större risk att en SL-anställd svarar hos SL än här på whoa. Det finns google, gula sidorna och om man känner sig riktigt vågad kan man alltid försöka med www.sl.se
Redline!
ring kundtjänst. Hos mig får du åka gratis i alla fall =)
Dr.Octagon Många inlägg av dig är så bittra. Varför är du så sur för att nån gör ett inlägg som du inte intresserar dig utav? varför bryr du dig då om att svara? var lite glad.
nothing will ever save me from myself
Dr.Octagon Man kan ju undra varför man retar upp sig på en tråd på whoa också Du har inget bättre för dig än att sitta och vara spydig på internet? Skaffa dig ett jobb eller flickvän så kanske du mår bättre Jag kan inte kontakta Sl eftersom jag jobbar och tänkte därför se om någon här på whoa hade vart me dom samma sak och vad dom hade gjort, förklaring nog?
it wasn´t me
glänndanzig: Många inlägg av dig är så bittra. Varför är du så sur för att nån gör ett inlägg som du inte intresserar dig utav? Jag är lagd åt det hållet.varför bryr du dig då om att svara? Jag ställde för det första en fråga. Sen gav jag en förklaring till varför jag inte tyckte det var lämpligt att fråga här, och som grädde på moset gav jag tre förslag på bättre ställen att leta efter ett svar. Alltså måste jag haft intresse efter som jag ställde en fråga, gav en förklaring och gav tre tips.var lite glad. Brukar du säga åt bögar att de borde ragga på tjejer också?
Redline!
QteePie: Jag har inte retat upp mig. Jag ställde en fråga. Jag har jobb och har haft flickvän i snart 10 år. Det verkar inte hjälpa. Du kanske har fler bra tips? Om du kunde gå in på whoa på jobbet så kan du väl skicka ett mail via sl.se?
Redline!
jag kan med vara ganska bitter, varje dag på jobbet.
nothing will ever save me from myself
Dr.Octagon Jag är på din sida. Det är ju fan stört att folk vänder sig till Whoa istället för till företaget/personen/tillverkaren/osv som faktiskt kan tänka bry sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kul att se att du är aktiv igen Dr. Octagon ;)
Just my 5..
antwon: Folk kanske börjar göra det om man påpekar det varenda gång ;) Liza: Jag har varit i farten flera månader nu. Lite bittrare, lite bättre :P
Redline!
Dr.Octagon Byt jobb och flickvän? Eller skaffa dig vänner Nej jag kan inte skicka mail, om jag kunde hade jag nog gjort det ska du se
it wasn´t me
antwon P22 Varför lägga ner tid på att skriva i en tråd som du inte bryr dig om då? Det känns ju också lite stört
it wasn´t me
QteePie: Jobbet ska jag lämna snart, och att byta flickvän kommer bara bringa negativa konsekvenser. Och jag har fler vänner än gemene man, så om jag ska skaffa mig ännu fler så kommer jag inte ha tid att underhålla alla mina befintliga vänskaper. Ok, så du kan logga in på whoa och skriva meddelande men du kan inte skicka ett mail. Har du lust att förklara hur det går ihop?
Redline!
Dr.Octagon Jadu då vet jag inte riktigt vad du ska ta dig till, börja hänga med likasinnade på närmsta ålderdomshem? Där kan du ju vara hur bitter och tragisk du vill Ja jag kan förklara igen då, ja jag kan logga in på Whoa, bra observerat där, men hotmail är spärrat och jag har ingen outlook på denna data det innebär alltså att jag inte kan skicka mail
it wasn´t me
QteePie: Jadu då vet jag inte riktigt vad du ska ta dig till, börja hänga med likasinnade på närmsta ålderdomshem? Där kan du ju vara hur bitter och tragisk du vill Är inte det samma sak som att skaffa kompisar? Och menar du att bara gamla är bittra och tragiska? Eller är alla gamla bittra och tragiska? Varför är man tragisk om man är bitter?Ja jag kan förklara igen då Förklara igen? Vart har du förklarat det första gången?jag kan logga in på Whoa, bra observerat där, men hotmail är spärrat och jag har ingen outlook på denna data det innebär alltså att jag inte kan skicka mail Hade du förklarat det från första början hade jag aldrig skrivit i inlägget, och vårt givande samtal hade aldrig uppstått.
Redline!
Jag har ett förslag, ring till SL istället för att fråga Whoa. Vad ska vi kunna göra åt saken?
puss
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Dr.Octagon Nej men jag menar att många gamla är bittra, precis som du, inte tragiska det var bara riktat åt dig. Jag kan inte kontakta Sl eftersom jag jobbar och tänkte därför se om någon här på whoa hade vart me dom samma sak och vad dom hade gjort, förklaring nog? Där förklarade jg att jag inte kunde kontakta SL, skicka mail är ju också att kontakta dom, inte sant? Du hade inte behövt skriva i den här tråden överhuvudtaget, men nästa gång ska jag tänkte mig riktigt noga för och kanske skriva ner namn och personnr också så att inte Whoas alldeles egna polis Dr.Octagon blir upprörd och känner att han har fått förlite info, deal?Blondskutt F20 Gå och lägg dig.Swagman P22 Tack för hjälpen.
it wasn´t me
QteePie: Tack. Det är alltid lika härligt när folk börjar med namecalling. Där förklarade jg att jag inte kunde kontakta SL, skicka mail är ju också att kontakta dom, inte sant? Mycket riktigt. Jag tänkte inte på det.Du hade inte behövt skriva i den här tråden överhuvudtaget, men nästa gång ska jag tänkte mig riktigt noga för och kanske skriva ner namn och personnr också så att inte Whoas alldeles egna polis Dr.Octagon blir upprörd och känner att han har fått förlite info, deal? Mitt första inlägg, som startade allt, innehöll en fråga, ett påstående och tre tips om vart du kan vända dig. Det enda som kan uppfattas som spydigt är orden och om man känner sig riktigt vågad, och det är på en väldigt mild nivå. Och att dömma av ditt första svar till mig så är det du som är upprörd, till skillnad från mig (vilket jag har fått förklara i flera av mina tidigare inlägg). Så, jag kan erkänna att alla mina inlägg förutom det första är skapade för att jag lider av tristess och det är kul att jävlas med folk, men mitt första inlägg hade aldrig den intentionen. Eller jo, jag var uttråkad, men jag var inte inne här för att vara spydig eller för att jävlas. Ditt första svar var det som fick igång mig, för det, till skillnad från mitt första inlägg, är spydigt. Man får det man förtjänar helt enkelt. Förövrigt så hängde jag in whoa-polisbrickan för över ett år sedan.
Redline!
Men för helvete doctagon, skaffa dig en sysselsättning. Orka sitta och masturbera här?
http://www.earforcefm.blogspot.com
ASUL: Jag sitter på jobbet och bränner skivor på min dator, så jag har fan ingen annan sysselsättning att fördriva tristessen med än att sitta på whoa. Och eftersom det inte är så jävla aktivt här så får jag göra det bästa jag kan med det som finns. Jag hade hellre masturberat än det här, men det skulle inte uppskattas av min chef. Förövrigt så verkar du vara i lika stort behov av sysselsättning, eftersom du har läst igenom inläggen.
Redline!
Förövrigt så verkar du vara i lika stort behov av sysselsättning, eftersom du har läst igenom inläggen. rättelse skrev faktiskt på ren feeling eftersom du hade skrivit så långa inlägg i en tråd med en så enkel fråga.. nu ska jag masturbera istället...
http://www.earforcefm.blogspot.com
hahaha det här är ju sjukt kul och jag förstår inte VARFÖR man frågar snillen på whoa om något överhuvudtaget..... Dr.Octagon - kom tillbaka som admin!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
lia: Jag pallar inte. För mycket idioti som man får stå ut med. Sen vet jag inte om de vill ha tillbaka mig heller :/
Redline!
dessutom förstår jag inte hur du kan skriva på whoa men inte på sl, dom har en "skriv till oss"-funktion på hemsidan...
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Har hänt mig att jag beställt biljett i god tid för att slippa vänta på den när bussen står och väntar på mig, men sen så har bussen inte kommit...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
F21 ja kära du, om du tittar längre upp i tråden och faktiskt läser inläggen så förstår du kanske? det blir ju så mycket lättare då
it wasn´t me
men du behöver ju inte gå in på mejlen för att skicka till SL, har du ens varit inne på deras sida och kollat? om inte deras sida är spärrad också.
Dr.Octagon 4 life :D För övrigt har jag fått ett jättekonstigt utslag på ena armen. Whoa, vad är det och vad ska jag göra?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår