rullskridskorbandy i sthlm
rullskridskorbandy.. är det folk som fortfarande lirar det?! det är ju så fruktansvärt roligt!
bollen är rund och en match är 90 minuter
nöjesfält? nej! 2 mål, flera människor med rullskridskor på plan och en varsin bandyklubba i handen! slutligen en bandyboll man smackar in en systembolaget påse i så den blir tyngre och inte hoppar lika mycket! spelar på asfallt! det är grymt roligt!
det är!
dra i hop folk så är jag med
Holden makes a great deal to australia
Mina blades är för små, man prioriterar inte att köpa det :(
witty unpredictible talent and natural gang
jag är också på om sånt skulle förekomma
mjaoo
ok schysst, 3 lirare än så länge. tyvärr behövs det fler än så! och kanske framför allt en bra plan att lira på. vissa skolgårdar har väl bra asfalltsplaner med fasta mål i marken?! något sånt på söder??? Jan-t P19 - dags att prioritera det nu!!!
eller det kanske finns möjlighet o hyra någon lokal!? cement tror jag är jävligt bra o lira på. en inomhushall tror jag man inte får åka grillor på
Streethockey förfan :P Fett kul!
^ Smart sagt.
Går de inte å använda hockeyklubba?
ja, hockeyklubba ska det ju vara. och så tjackar man en streethockeyboll med vätska i för noll studs... jag vill vara med!
HÖSclique, in your face like semen!
det är klockrent, synd att man är så jävla dålig, annars hade jag vart på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag lirade alltid med min storebror och hans kompisar för typ fem år sen, grymt roligt. nu är dom för coola och vill inte svettas på offentlig plats så det är nuförtiden en riktig bristvara. Jag är kanske på beroende å hur många vi blir..
Anima Sola
Var det någon mer än mig som lirade Inline challange? Och nån oboy cup i gallerian i Sthlm.
jag var grymt sugen på att dra ihop ett O'boy lag när man var mindre men det blev aldrig av! okej, hockeyklubba/bandyklubba - det spelar ingen roll! har aldrig lirat hockey utan bara bandy i olika former hela mitt liv. men någon gång ska vara den första! tycker vi absolut borde styra upp något! det är ju grymt att svettas på offentlig plats
Med tanke på hur mkt tid jag spenderade i mina unga dar i någon rink antingen på skridskor eller inlines samt alla varma sommardagar på fotbollsplanen vet jag inte varför jag inte blev elitidrottare ..haha Grymt kul! Synd att dagens ungdom spenderar sin fritid antingen till att hänga i något centrum eller dyl eller framför datorn.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
jk- : jag spelade i inline challenge, oboy, bauer inline festival, dextrosol cup och allt vad dom nu hette när det begav sig i göteborg. fan, det var ju för över 10 år sen...
men jag är på riktigt intresserad av att styra upp nåt. var ett par år sen jag lirade med inlines...
HÖSclique, in your face like semen!
vore fett kul, hade aldrig bangat :D
okej hur många är vi uppe i?! sen känner man väl säkert någon utanför whoa som kan tänkas att lira?!?!! rullskridskorbandy/hockey är ju sommar!!
Sign me up! Sjukt sugen, nåt år sen vi spelade det här.. det finns en del bra planer i krokarna här ute i Täby, men det är väl för långt för folk att åka. Sen röstar jag för bandyboll och bandyklubba, roligare så. Och jag har spelat både hockey och innebandy så det har inget med det att göra :)
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
sålänge det är innan 10 juni :) Åker hem till LA sen. Täby e väl inte långt .. e där ofta .. känner mkt folk där
Det vore kul att lira skiten ur varenda whoait.. Sätt ett vettigt datum så kanske man är på=)
okej men då får vi styra upp något datum då. den som vet en bra plan får gärna ta tag i det.. jag ska kolla runt lite här på söder o se så kan jag återkomma! men jag röstar också på bandyklubba och boll!
man kör innebandyklubba och proppar en innebandyboll med en påse. bra grejer
riktigt bra grejer!
Kör på hockey rinken på Hagsätra ip.. där brukar/brukade de liras mycke sånt..
Greenline/Uffline
hagsätra ip. hur kommer man in där då? måste man boka sånt eller är det försten dit?
man behöver inte boka där.. bara gå ner å köra.. har du tur kanske de e nåra som e där å vill ställa upp på en match ;)
Greenline/Uffline