I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pojken med en bröstvårta..

Övrigt - Blandat

   

2007-05-29 21:28

Pojken med en bröstvårta..

… nästan i.a.f

Idag höll jag på att förlora min högra bröstvårta, det kanske låter lite konstigt och ja, det är det faktiskt. För att förklara vad som gick snett så måste jag nästan berätta om hela dagen och det kan jag väl bjuda på.

Jag vaknar vid 11 tiden (skönt med sovmorgon) orkar mig inte riktigt ut på den planerade morgonpromenaden före frukost utan sätter mig vid min dator istället och gör egentligen ingenting fram till frukost. Efter frukost fortsätter jag med den eminenta sysselsättningen att inte göra nånting förutom att slö surfa lite med lite menar jag i princip hela dagen och när jag väl slutar är det dags att få nånting i magen. Precis när jag ska börja skriver min syster på MSN att hon håller på att laga mat och frågar om jag vill ha, gratis är gott tänkte jag och tacka ja till erbjudandet. Nu är det dock så att jag ska titta på film kl.20.00 och klockan är nu strax efter 18. Säger till min syster att jag bara ska hoppa in i duschen först innan jag kommer och hon säger att det är okej för maten är ändå inte riktigt klar. Sagt och gjort, Tobbe hoppar in i duschen och får för sig att det är dags att raka bröstet. Jag känner dock stressen i kroppen eftersom jag ska göra mig klar, gå till syrran, äta mat, vara trevlig, gå hem och inte se anfådd eller stressad ut kl.20.00. Jag kör en “snabbrakning” tänkte jag, något som ledde till att jag fick bita i det sura äpplet.

—Känsliga läsare bör sluta nu—

 

Jag duschar och tar fram rakhyveln och börjar raka mig, känner hur det svider till men tänker inte mer på det. Jag duschar och efter att jag sköljt schampot ur håret tittar jag ned och ser att vattnet färgats rött *Vad i helvete* tänkte jag och ser att jag har blod över magen, vad i helvete tänkte jag igen och följer blodet som leder raka vägen till min högra bröstvårta som fått ett kirurgartat snitt rakt över sig och nu blöder ganska rejält. Det slutar inte heller och ett tag tänkte jag att nu dör jag, naken i mitt eget badkar p.g.a blodförlust med en rakhyvel i handen och med en snittad bröstvårta. Hur i helskotta skulle personen som hittat mig tänkt? “hade det inte gått snabbare om han skar sig i handleden” eller “jävla emo” Hur som helst gick det aldrig så långt utan det slutade blöda efter ett tag och jag kunde rejält omskakad gå hem till min syster och äta en god middag som följdes av en mysig filmkväll.

Tack för en trevlig helg, även om det var nära att jag blev en krympling med endast en oduglig bröstvårta istället för två.

-------------------------------------------------------------------

Det här hände visserligen för ett tag sen, men läste igenom min egen blogg samt "Gillette Fuzion" tråden idag och började fundera, Jag kan ju inte vara ensam om en "raknings-olycka" det måste finnas fler som är lika klantiga.

//TenFingers

"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja