I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fyllecell

Övrigt - Blandat

   

2007-05-28 20:07

fyllecell

Yo folk, var ute i fredags och skulle hem från krogen eftersom jag hade fått in mig för mycket. Det var cirka 100 m till taxibilarna så jag var på väg dit. Stannade upp efter 50 meter eftersom man började må dåligt så ser jag 2 poliser gå mot mig. Går då mot dom eller mot taxi bilarna.

Så stannar dom upp mig och frågar massor. Jag säger att morsan ska hämta mig för att bli av med dom. Så börjar dom dryga sig och provicera mig. Sen börjar dom dra bakåt mina händer så jag drar dom fram eftersom jag inte har gjort nånting. Skulle ju hem som sagt. Så dom kastade mig på marken, drog hårt åt handklovarna och satte mig i en bil.

Fick sova i en cell utan madrass (det var typ en metall-skiva som säng). Blev väckt nästa dag, fick nån skumm lapp hem. Kvinnan som var polis började snacka om eventuell rättegång, böter m.m Ville bara därifrån så jag lyssnade knappt.

Nån som varit med om liknande? Va brukar hända? Böter? Rättegång?