massvis men som sagt bland det värsta e nog på nån skum plattform/strand i bulgarien utan kalsonger o sand i arslet, skulle hem samma dag o va så väck att jag nästan inte fick komma med planet somnade på rullband o skit,
Jag fiser THC !
jag vaknade nyss i en skottkärra med en plastblom bukett i handen=)
jag somnade i en kentucky fried chicken family bucket i barcelona.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
I trapphuset! Det ra fan inte bra det...varre en vad det later fy fan. Gjort det 2 ganger och det ar ett helvete. Man ar helt forstord dagen efter
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Jag var lite drucken i fredags och gick och spydde utanför en nation här i uppsala. Ett tag senare vaknar jag av att jag fryser och ligger tydligen på nåt bord i ett mörkt hus som ser ut att vara nån form av samlingslokal som kanske tillhör nationen. Jag har ingen aning om hur jag kom dit men jag stövlar ut och ser att det ligger mittemot nationen jag just besökte så jag går in och hämtar min jacka för att sedan bege mej hemåt
???
På en bänk vid solna station.. Men jag blev väckt av en blackguy med ett glas vatten som sett mig från sin balkong, bra kille!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
I en hiss på Linköping centralstation eller när jag åkte samma nattbusslinje fram & tillbaka tre gånger innan jag vaknade
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
I en bokhylla :X.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Jag kom precis på att jag en gång stod på min cykel å sov. Alltså jag hade stannat och hängde över styret ett bra tag å sov. Den kvällen mådde jag inte värst bra.
Up and Atom!
Ståendes i duschen med huvudet bakåtlutat mot väggen, vaknade med millenumets kallsup. Det är helt klart det värsta stället jag somnat på.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
På gotland vaknade jag dagen efter midsommar på fårö på en strand. Med en stulen sovsäck, det var mysigt.
i någons lägenhet, ingen aning om vems, då blev jag rätt fundersam.. jag stack fort som fan iaf, tog med lite pengar och kakor on road änna!
va?
på en cykel, alltså så jag använde cykeln som madrass, jag blev väckt av en vä(c)ktare , spooky shit.
PAO!
brukade sova under mitt skrivbord när jag va liten :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vaknade på ett ålderdomshem efter en utekväll. blev ganska paff när de väckte mig "Du måste nog gå nu". Hade ingen aning var jag var. sjukaste i mitt liv lätt
I´m made by gold, thats my strength
mot en högtalare på en techno fest i thailand(backyard, full moon efterfesten,) runt kl 12 på dan..kanske var mer än däckning av vätskebits och annat efter festande i typ 20 timmar. på jobbet... händer rätt ofta typ 1 gång i månaden. på en betongplatta i kina på 3500 meters höjd typ.
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Jag har en kompis som somnade när han skulle ta sin morgondusch. Han sov tills hans pappa kom hem ifrån jobbet åtta timmar efteråt och han hade då legat med ena ögat i en vattenstråle... han såg ut som om han hade en tomat i ögat....
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Lyricist
2007-05-27 18:44
Deckade ute i kylan en halv meter från dörren. Vaknar av fågelkvitter och ser att jag har nyckeln i handen. Tror inte det finns något bittra slut att somna utanför sin egen dörr!
Jag vaknade på ett tåg utanför Barcelona en gång, utan att veta hur jag kom dit. Det var lite obehagligt. När jag var 11 somnade jag på en hästrygg.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Moderator
2007-05-27 20:32
Dummaste stället jag har somnat på är finlands båten (jag låg längst uppe fast de fanns säkerhets skit ramlade jag ner gjorde en volt ner alltså men jag vakna inte av de) och en annan gånga jag ramlade ner från sängen överst slog huve i bordskanten (vaknade inte heller då men på morronen hade jag en jävlig huvudvärk)
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Somnade en gång när jag körde moppe också, hade druckit lite var ung och dum. Såg en låång raksträcka, så jag la huvudet på styret och somnade. Som tur var vaknade jag upp precis innan vägen svängde ;P
Bakom någon musik skola på östermalm tror jag. nära någon stadio. hade ingen plats att sova är svaret varför.
Red Motion Music
I en mörk gränd på en bargata på rhodos för 3 år sedan, mitt bland soptunnor och skabbhundar
i tunneln i tbanan, inget konstigt med det men när jag vaknade så var trafiken igång igen och det var iaf nån minuts gångväg till närmsta station och jag hade ingen aning alls om när nästa tåg skulle gå.
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
i en bokhylla. nykter. bara jävligt trött
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag somnar överallt. Challange me! Kan inte komma på något direkt konstigt. Jag sov i en hundkorg en gång, brukar gilla att sova under bord annars.
jagvillocksåhaenblog.com
candide: Haha, va?! Hade du tagit dig till Barcelona i sömnen eller på fyllan?
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
parkbänk. dock sov jag där med flit. inne på festivalområdet på hultsfred vid en björk. krogstoa i london på golvet ca 5 meter från min säng. fast ingen av dom platserna e så jätte konstiga. ja blev iaf inte förvånad när ja vaknade.
www.enigmatic.se
det enda luffiga stället jag har slaggat på är ett golv, anledningen var att det inte fanns plats någon annanstans. Har aldrig däckat eller liknande. Jag är helt enkelt för skillad.
Yeah!
just ja glömde, i en bastu ute i skärgården på midsommar. hade åkt ut till ingenstans o trodde jag hade sovplats, vilket de visade sig att jag verkligen inte hade.
igår somnade jag 3 ggr på krogen... inte på toan eller nåt utan i en stol mitt på dansgolvet typ. inte så spexigt men ganska otippat!
ståendes i ett av köken i skolan
Hmm... Har sommnat i en källare.. Har somnat på vagnen också och det e ju inte bra för den åker ju iväg.
I en kvinnas underliv. = (
E-type lär ju ha festat i Sthlm någon kväll och sedan vaknat naken på en strand på Gotland med en vägkon som enda sällskap lite myt antar jag...men en kul story :)
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
oops, sry shaman jag somnade med huvudet i en kentycky fried chicken family bucket i barcelona ska det vara.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Nu kom jag på att jag har somnat på rådmansgatans tunnelbane station, väcktes av väktare morgonen efter och åkte hem med första tunnelbanan
En parkbänk är det enda jag kan komma på. Har en polare som brukar somna på en massa olika knepiga ställen när han har vart ute och festat. Det bästa är nog när han somnade i hissen påväg upp till sig. Den hissen tar inte många sekunder, och blir väckt av sin pappa.
Hmm..! ?
T-centralen när jag var i stockholm ;p sen kom det some kind of vakt eller något o väckte mig
På ett översvämmat toalettgolv :/
På moppen när jag var 16.. vaknade upp på sjukan o stannade där 2 veckor :/