I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Saga]Resan till Chinamuren

Övrigt - Blandat

   

2007-05-25 14:57

[Saga]Resan till Chinamuren

Okej , när jag kom hem hittade jag denna saga som min 13 åriga lillebrorsa skrivit i ett skolarbete och lämnat in till hans lärare 50+ som ringt hem och undrat vad det är för fel på honom, jag grät av skratt när jag läste den iaf hoppas ni också finner något nöje!

----------

Resan till Chinamuren

Det var en gång en William, en Skalman, en Naruto
och en Oskar som skulle till Chinamuren och leta efter den gula stenen
som är allsmäktig. Om den kommer i fel händer kan man ta över världen och ska vi stoppa.
Vår crew heter The gm power och vi ska göra allt för att rädda jorden från de onda.

Tillbaks till resan. Vi är uppe i ett plan som färdas i 2400km km/h. Vi hoppar ut från det med hang glider.
Sedan gör vi 15 bakåtvoldet ner till marken och landar utan en skråma.
Sedan hoppar vi upp på muren. Då ser vi den onda crewen Take it up in the ass.
Dom har stenen.

-Vi måste efter dom! skriker Naruto. Sedan springer vi efter dom. Naruto springer fortast
och skalman är seg som fan! Jag och William springer snabbt men William springer upp på en väg och gör fyra
bakåtvolter och landra och jag halkar om kull och dör i två sekunder. Sedan springer jag vidare.
Dom onda ser hur skillade vi är så dom tar upp sin ak och skjuter mot oss.

Naturo käkar upp alla skott och skiter ut dom på andra hundradelen och sedan hoppar Skalman
en meter upp i luften och skiter en korv som flyger i väg i den enas mun och han dör.
Den andra tar en rökbomb och sländer den i backen och det blir mörkt för oss.
Vi ser ingenting.

När röken har flyttat på sej så ser vi ingen. Skalman blir skitsur och kryper in i sitt skal
och tjurar och Naruto sitter i ett hörn och skiter för sig själv.
Oskar och William tar ut sin ilska på en stackars igelkott som går förbi.
Både William och Oskar tar upp sina brännbolsträd och bankar skiten ur den.
Den ligger splattad mot marken och är livlös och sedan hoppar jag på den några gånger
för att se så den inte smiter.

Sedan på natten så går vi ut och letar efter dom onda.
Vi kommer till ett stort hus. Vi går in försiktigt. Det är ett pensionärs hem
där hundraåriga gamla svettiga tanter. Vi går in i ett rum. Så ser vi en gammal
gubbfan som sitter på toan och försöker skita ut frukosten som han åt.
Vi drar ner han på backen och hoppar på han tills han spyr för vi hade lust.

Sedan lägger vi han på toaletten så det ska se ut som en olycka.
Vi skriver en lapp och sätter på stolen.
Det står: Han sket ut sina inälvor och han är en gammal gubbfan som tar en massa plats.
Vi gjorde jobbet åt er så ni behöver inte tortera han med erat sunkna hem ps det var inte vi.

Vi går ut från huset och vi ser dom onda.
Naruto hoppar och gör en rasenga på dom och dom dör som den där ighelkotten som vi sparkade sönder.
Vi tog den gula stenen och William vart makt galen och gjorde så hela världen går under.
Oskar och Skalman och Naruto säger till William: Va fan har du gjort?!

- Hopsan . William
- Asså vafan. Oskar
- Vadårå jag ville peta på stenen lite gran men så "råka" jag trycka på ultimat destruction. William

Boom. nu går världen under.

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.