I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sverige har verkligen fina kvinnor! :)

Övrigt - Blandat

   
Poet

2007-05-24 23:46

Sverige har verkligen fina kvinnor! :)

Alltså jag vill börja med att säga, allt är relativt.

Men alltså jag jobbar i Danmark, och jag skojar inte när jag säger att jag aldrig sett fulare kvinnor i mitt liv! Det är inte bara etniskt danska tjejer som ser katastrofala ut, blatte-tjejerna där ser ut som freaks också! Översminkade, skumma hud-grejer i ansiktet :S

Jag har verkligen letat hårt (ser ändå ungefär tusentals personer komma och gå i det köpcentret jag jobbar i varje dag) efter att se någon tjej som åtminstone är en 8'a på en skala av 10. Går inte att hitta. Har som max sett en 5/10. Och när man väl ser en snygg tjej, så visar det sig vara en svensk. Inte ens i berusat tillstånd i danska klubbar har jag tänkt "sheeit, hon var fin :D".

Och efter att ha bott 3 år i Malmö, så har jag satt ribban högt. Jag måste faktiskt (utan att dissa andra städer i Sverige) säga att Malmö har de puligaste kvinnorna jag sett!  därför kan jag inte släppa faktumet att jag inte ser någon jävla tjej i Danmark som ser bra ut!

Whoa, är det bara jag som är överdrivet kräsen, eller anser ni också vissa folkslag vara lite extra oogly än andra? Personligen så måste jag tillägga att belgiska, tyska och holländska brudar inte är särskilt puliga heller. Men jag har hört att brittiska brudar tar priset i fulhet.

At the gates of Eternity...