röd plastgrej!
hittade just nu i denna stund en rödaktig plastgrej framför snusen! kan denna sak vara farlig? den är 30mm lång och 5mm bred. vadfan var detta!
vadå framför snusen?
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
pics:D
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
mellan överläppen och snusen!
huh?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
oneoo, kan spara tills imorn och ta bild då orkare inte hämta kameran nu!
GAIA Past tense FTW! Nejmen, vaffan, det är antagligen en plastbit från en snuspackningsmaskin. Den lär vara indränkt i snus-essens och räcka som prilla i tiotusen år, samt ge dig superkrafter (du blir Snusmannen, +20 bakning men -15 tandkött, samt extra bonus om du väljer Långtadarchaffis som class). Jag tror att det enda jag inte ljög om var kommentaren till GAIA och teorin om att den antagligen kommer från maskinen som packar prillorna i dosan. Den lär vara ofarlig, men är du orolig kan du alltid ringa Swedish Match eller motsvarande och fråga. Du lär ju kunna få en ny dosa mot att du skickar in den. Minst.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
natal hmm låter välfigt intressant, är du hundra på att jag får+20 bakning?
Nån som provat att snusa efter en käftsmäll? :) Svider gott.
Hej, jag hittade nåt kletigt i stjärten nyss. Nån som vet vad det kan vara? Lånade tråden lite hehe :P.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dewilicious P19 Ladda upp bild, så kanske jag kan hjälpa!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
GAIA P25 det är alltid lika skönt!dewilicious P19 jag vet inte men kan det vara vax från ditt öra som varit på en extrem resa jorden runt?
Sagg?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Jag vill se bild på det!
här får du lite kärlek
Sagget? :( usch
Jag hittade en plastbit under förhuden, vad kan detta vara? Det lär ju inte vara från någon kukmaskin iaf..
kan det vara från en kukpump!
Jag behöver inte det.. Kan ju vara från dammsugaren..
Ja, den är typ fastsvetsad..
Kan det vara från din kuksvetsning då?
pröva att lägga en femma på så ska det lösa sig!
Nej det var längesen jag kirra den, asså det här kom för några minuter sen.. =/
Har du den på kuken måste du gå till en mage eller shaman som är över level 20, det är en speciell trollformel för att få bort plastbitar från kuken. Du har inte varit och slagits mot sumpdemonerna? De brukar kasta såna förbannelser på en. Typ Kukplastbit eller Tappakontaktlinsenpåbussen.
Du kanske genomförde en spontan omskärning och råkade lämna en bit av saxgrejjen man använder?
jobbigt läge, förstår att du kan känna dig dålig över den men det är insidan som räknas!
Jag vet, men nu är det så att plastbiten sitter INNANFÖR förhuden liksom.. Måste nog levla upp lite så jag kan haffa en dragonfly och sticka till min mage-polare, han fixar det nog ganska billigt om jag fixar min level.
Antagligen. Fixa det du, nu ska jag iväg och slaya några Statoilnattarbetare för att claima Muffinsskatten. Peace yo!
om det inte funkar har du bara ett alternativ, att skära av alla delarna och sedan strimmla till köttfärs för att sedan sälja till din lokala ica butik annars dör du!
Okej, ska nog ut och bränna några ciggblosstroll nu jag.
jag ska nog ta och lägga mg på nattmods!