I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjukt otippat ?

Övrigt - Blandat

   

2007-05-23 01:12

Sjukt otippat ?

Min farsa sålde igår en bil till en vän till honom.. som förövrigt heter Hassan och är helt okänd för mig sedan tidigare.
Men växellådan var sönder och den enda rätta fanns i gbg.
Så min farsa ber mig köra dit med han som köpte bilen för att hämta växellådan, och anledningen till att min farsas polare inte körde själv är för att hans körkort är indraget.

Hursomhelst.. Jag, Hassan o en polare till mig kör upp där.
Då ingen av oss kände till gbg spec väl ringed hassan en gammal vän, Abo, för att agera vägvisare.
När vi kört runder en del andra småärenden och tillslut hämtat växellådan efter ett par timmar kör vi till "Femman Huset" eller vad det hette för att växla pengar. Då dyker en polare från Landskrona upp hux flux, jag frågar vafan han gör i gbg varpå han svarar att han varit hos en brud o nu ska hem. Och såklart erbjuder jag honom skjuts. När vi ska köra hem Abo för att sedan själv kör ahem vill ahn gärna att vi följer med in o tar en kopp kaffe för att prata lite med Hassan då det var längesedan dom sågs. O visst tänkte jag,  det kan väl gå för sig. Då säger min polare "Du.. jag dricker inte kaffe, har du inget man kan kröka istället?"
Varpå han får svaret "jovisst, du ska få nåt o dricka"
Så när vi kommer dit slutar det med att alla sitter o dricker öl, shottar vodka, samboka och whiskey i en halvtimmes tid för att sedan dra hem.

Det sjuka med det hela är att jag stöter på en polare i gbg som är hemmahörande i Landskrona. Och sedan att vi drar hem till en, för oss, okänd man för att sedan kröka på innan vi kör hem haha. 

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.