Supa, knulla och åka hiss: Var kommer det ifrån?
Alltså. En vän till mig nämnde denna fras i helgen, och jag kan för mitt liv inte minnas var den kommer ifrån. Men det är ju ett citat från en film/serie/sketch/nåt, eller hur? Om jag googlar på det hittar jag bland annat:????????? ??????: ???????? ?? ??????, ????!.../ ???????? ?????? ... ???? ??? ???? ?????? ?????????? ?? ???????? ??????: "Supa , knulla , åka hiss ". ????? ??????, ????? ? ????? - ????? ????? ?????. ... Vilket ju bara är lite för udda. Så hjälp mig, varifrån kommer det här citatet?!
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
...nu försvann specialtecknen. :( Dumma stuck! Det som såg så kul ut. Det var ryska, i alla fall.
Det är vad Jonatan i Bröderna Lejonhjärta skriker innan han far iväg till Nangijala
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
måste fan va trött men skratta högt åt de sista inlägget :P
en död moderat är en bra moderat
Det är vad Jonatan i Bröderna Lejonhjärta skriker innan han far iväg till Nangijala Hahahaha, tack för den. :)
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
åhh den förgyllde min kväll!
Det kommer från Stockholmare, som tycker att såna jävla fraser är så JÄVLA ROLIGA. Avskyvärt att det ens blir en catch frase! A V S K Y V Ä R T!!!!!!!!!!
whoopzidoo
Felici-JAH Jag älskar dig också. Resten av Whoa Det här är varför jag älskar Blandat runt midnatt. :D
jag hörde det för typ 4 år sen senast
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DufwOOa hahahhaha
fortsättning följer...
natal, bara kärlek! <3
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
4 år sen var väl i underkant det där är ju början på högstadiet-stuff
det där är ju början på högstadiet-stuff Åh jag visste inte att alla på whoa var lika gamla?
all fire burns, little baby, you´ll learn
Det är vad Jonatan i Bröderna Lejonhjärta skriker innan han far iväg till Nangijala hahaha där satt den!
Det är vad Jonatan i Bröderna Lejonhjärta skriker innan han far iväg till Nangijala hahahaahahaahahaah jag doooog! sitter på lektion alla kollar konstigt, men fan va kul!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
så jävla kul var det inte, kefft uttryck desutom, har aldrig hört det innan.. måste hålla med felici-jah på denna asså
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Hanal : Har inte du lärt dig nånting under din tid på Whoa? :/ Man håller ALDRIG med
Felici-JAH om nånting.
Uttrycket suger dock, men
DufwOOa 's
kommentar var bland det mest klockrena jag läst. Kan liksom inte sluta skratta när jag ser Jonathan i sin Gustav Vasa frisyr flyga iväg och häver ur sig:
"Supa, knulla och åka hiss!!" Alla tittar på varandra och bara
"Öhh, va sa han?!" Scorpan:
"Jag tror han sa back mamma."
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
DAMN YOU. Sitta och säga tråkiga saker som blir roliga p g a bristen på syre i det här rummet.
My heart lives in my vagina.
"supa, slåss och åka radiobil" har jag hört, men inte hiss.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Har inte ens hört hiss-versionen tidigare...
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Ser att mitt inlägg uppskattas =) men sanningen svider Jonatan är en jävel på att klämma ut sig skeva utryck när kameran är av
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
TenFingers P21 vad löjligt skrivet av dig
whoopzidoo
Det är vad Jonatan i Bröderna Lejonhjärta skriker innan han far iväg till Nangijala i Bröderna Lejonrumpa kanske.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Första gången jag såg det var som namn på en gammal skunk-grupp. Då snackar vi väldigt tidigt 2000-tal, typ 2001.
Vem är du, tjänsteman?
har också bara hört åka radiobil, inte hiss. Är väl Gbg-versionen kanske
jag vill supa, knulla och åka hiss. Men får nöja mig med dricka vatten, mysa och springa fort i trappan
suck it dry bitches
Där kanske vi är det på spåren. Skunk låter jävligt rimligt faktiskt.
Felici-JAH och vart fan bor du?
HIHI ROOLIGT (Säkert för att jag e as trött men)
TenFingers P21: "...//Man håller ALDRIG med
Felici-JAH om nånting."
Felici-Jah : "TenFingers P21 vad löjligt skrivet av dig"
och jag höll inte med!
hahaha jag e för trött för det här!
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
jag tror han sa back mamma hahaha
Lämne piga hemme!
Förmodligen Kina, där kommer allt ifrån.
supa,knullanslåss är de väl egentligen?? dom byte väl bara ut:D typ 2st stog småfulla av mammas häblandning och skulle smitta hem igen:Ddå sa den ena det i hissen?? faan vad jag spekulerar psyckoslikt:) men de gillar vi:)
Pundare med Prestationer.
min mamma sa att vi skulle ha en typisk svensk midsommar . vad menar du mamma frågade jag ? då svarade hon , "ja du vet sådär supa, knarka och o komma på några i familjen som knullar nånstans i en buske.. samma sak varje år" ..
Skadeglad är de mycket inavel i din familj?
LEGALISERA CANNABIS
Det borde ju komma från "Devon in elevator" Som är en porrfilm. Där knullas det i hissen. Vet dock inte om de super.