I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sommaren är förstörd

Övrigt - Blandat

2007-05-21 10:26

Sommaren är förstörd

Det känns som min sommar är helt förstörd, kommer bli den sämsta nånsin.

Ska börja trean till hösten så det här är ju sista sommaren innan the real deal börjar, kommer ju säkert försöka fixa heltidsjobb och så efter.

Men iaf den här sommaren så dom 2 första veckorna är jag ledig, fast flera polare jobbar ju så man kommer ju bara längta till helgerna, sen är det ju inte riktigt sommar i mitten av juni, inte varmt i vattnet så man kan bada iaf.

Sen efter dom 2 veckorna börjar jag jobba i 4 veckor, under den tiden så drar flera polare till Ayia Napa och det vill man ju gärna med på. Sen ska några polare åka på bilsemester runt om i Sverige 1 vecka och vill ju så gärna åka med där också :/ Men jobbar ju. Så medan jag jobbar där så är typ dom flesta lediga och kommer ha skit kul.

Sen efter jag jobbat måste jag till sommarstugan med familjen, inte det roligaste men får träffa mormor och kusiner o så. Gillar ju att vara där med och förhoppningsvis kanske grabbarna orkar komma dit. Men sen när man kommer hem är det knappt 1 vecka kvar till skolan typ...

Det låter ju som en riktig lyckad sommar :/ Eller inte, inte så bra planering direkt.

Har ni liknande problem? Skriv av er då :)

Forumsignatur: