Student -07!
Jag tar studenten i år! Jag är helt till mig även om jag går ut med 'blandat betygsdokument' eller vad det nu heter. Hur känner ni andra för detta? Studentveckan närmar sig, jag har mösspåtagning på fredag och allt känns väldigt nära. Diskutera; Hur var eran student? Vilka tar mer studenten i år? Vad ska man tänka på, om det nu är något specielt? Bara prata om skiten ;D
http://Soldjah.blogg.se/
Jag var sjuk, febrig som fan. Tänk på att dra med en massa bira till flaket, de går åt tokfort. Enjoy your day
Det är inte lätt när det är svårt..
Jag tar, känns inte så jävla speciellt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Massa bira, inte bara till flaket =)
Ska bli skönt bara. Inte världens grej direkt?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Mjo.. Det känns ändå som något stort, vet inte varför :P
ja tar studenten om 19 dagar tror ja :D sen blir det hultsfred direkt efter.. inte fått tre dagar i rad utan alkohol sen en månad tillbaka pga av alla jävla skivor man "måste" gå på ;S går också ut med samlad betygdokument tror ja.. men komvux nästa år fixar väl till det förhoppningsvis =)
Kan väl vara värt att inte sätta igång med krökandet ordentligt förens efter lunch, om man bara har tänkt köra på alkohol under kvällen dvs. Egentligen har jag inte så stora förhoppningar på själva studentfirandet. Jag ser mer fram emot det som kommer efteråt.
Walking the street of dreams
Jag tar den 7 juni från Kungsgårdsgymnasiet, sen återstår det bara minst 5 år till av studier. Skall bli tokskönt att lämna gymnasiet.
DIF!
Vi tar samma dag och i samma stad bob =)
Amandus P18: Fett ja men visst! ;)
DIF!
för jag ska ta studenten :D
Jag tog studenten förra året. Det av av de bästa dagarna i mitt liv. Man laddade upp X månader innan och hade västa nedräkningen, tyvär tog den slut allt för fort. Så njut av dagen och ta massa foton.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Välkommen ut till arbetslöshet och tvång att jobba med saker du antagligen inte vill för att du ska ha pengar i fickan ;p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Välkommen ut till arbetslöshet och tvång att jobba med saker du antagligen inte vill för att du ska ha pengar i fickan ;p HEY! det kallas frihet!
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
för jag ska ta studenten :D För jag skulle tagit studenten, för jag skulle tagit studeeenteeen!
Tutilooooo
Jag ska ta studenten i år med. Bryr mig egentligen inte så hårt. Eller lite, då jag komemr att sakna mina vänner som är mina lärare. Jahapp, vem ska jag nu prata om roliga saker med.. Alla andra i min skola har redan fått sina studentmössor, men inte jag, då jag inte orkade betala 600 kr för en mössjävel. Hehe, jag är så obrydd att folk stör sig på det :)
jag och två polare som inte har råd att gå på balen ska ha en egen bal i polarns trädgård, grilla o dricka öl typ. alla som e på får komma hehe
jag tar studenten på fredag! då äre fest! tisdag är balen, då är det fest också.. sen är det mer fest i veckan.. fest fest fest..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Tråkigt med bal, dessutom ligger det på 700kr/biljetten. Ska till ett ställe som heter Buddha, förhoppningsvis.
nästa torsdag olé olé! måste bara rädda lite betyd i veckan, men det ääär luuuugnt!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
jag hade en kul dag. gick upp typ halv sju. Satt i rålis innan åtta och hade champangefrukost med närmsta klasskompisarna sen iväg till skolan sparng ut efter lite låtar vi var tvungna att sjunga sen åkte vi på ett bilflak i flera timmar och skrek oss hesa i stan efter det hem och ha mottagning sen på fest och sist in till stan och festa men då var jag så slut att jag nästan somnade vid baren
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Vi ska tydigen gå till kyrkan mitt i allting. Känns ju inte direkt som världens bästa ide att trycka in 80 packade ungdomar i en kyrka. Väldigt respektlöst och korkat tycker jag. Men det där med att ta mycket foton, det ska jag nog ta vara på :) Känns som att det kan vara av stort värde om nått år.
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Jag tar också studenten nu och jag kan bara säga ett ord : STRESS
jag tar också studenten men allt är så jävla lungt nu!
kul att man inte får ha musik på flaken i göteborg tycker jag
Välkommen ut till arbetslöshet och tvång ............... Fan jag ville säga det först till alla dom här snorungarna som tror att dom lever livet nu när dom tar studenten haha.. Som Sagt välkommen till arbetslösheten. Ni var mammas lilla pojke när ni gick i skolan nu kommer ni bara va en snorunge som går hemma utan jobb och pengar.
Och nästa år vid den här tiden är det jag som säger att jag måste gå ½ år till..
Mikael Söderlund was here!
Den var fan najs, härliga dagar det. Barrundan, student kryssningen och avslutningen.
21e idag. Studenten den 8e. Orkar inte räkna, men det e fett nära. Men jag är så orolig för mina betyg. Eller rättare sagt en del av dem. typ 10 st, resten ser jävligt bra ut. Bara jag som har ångest över att få ett "samlat betygsdokument" som är jävligt knackigt från och till och tvingas att visa upp det för mormor när hon kommer med nån super fin present?
b0b0b0b0
studentfest hos mig nästa helg , rampfest/studentfest y0!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
det är ju hemskt att folk faktiskt använder studentmössa, småborgare hela högen. jag lyckades somna i Aulan (1:a raden) men annars var min student hur bra som helst.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
En av dagarna då vi drog till Hven under studentveckan + studenten + en helg i åhus i somras är det bästa jag varit med om vad gäller festväg. Studenten är med andra ord jävligt skönt samtidigt som det är jävligt sorgligt.
tar studenten nästa fredag och det är bara ångset och inget kul med det. jupp jupp. studenten is the SKIT.
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
"Välkommen ut till arbetslöshet och tvång ............... Fan jag ville säga det först till alla dom här snorungarna som tror att dom lever livet nu när dom tar studenten haha.. Som Sagt välkommen till arbetslösheten. Ni var mammas lilla pojke när ni gick i skolan nu kommer ni bara va en snorunge som går hemma utan jobb och pengar." Jag har redan jobb och skriver snart kontrakt på min egen lägenhet, så jag är inte ett dugg orolig =) Men tack för de negativa vibbarna, assholes.
Tar studenten den 13 juni.. är inte det sent eller? Betygena sätts ju redan 31 maj...
tar studenten den 1:a, dvs. nästa fredag.. känns gött som fan att få slippa skolan och inte göra nånting på hela sommaren haha. i övrigt så tycker jag att allt vad studentbal, åka på flak och skrika och skit heter är överdrivet och borde avskaffas äh, skitsamma.. it´s going down snart och kan inte riktigt smälta att det redan gått 3år D:
va?
drick inte för mycket på flaken. det är INTE kul att komma hem till hela släkten och vara packad mitt på dagen. jag klarade mig men har vänner som gjorde bort sig rejält. nu är det två år sen jag tog studenten. tiden går läskigt fort. och det var så jäääävla kul. njut!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Studenten var sjukt bra asså. Mitt råd är att om du har druckit hela dagen kanske ta en liten powernap efter din studentmottagning sen kliva upp och ta en dusch, sen är man fit for fight hela kvällen. Ha en bra student nu och kröka hårt som fan..
K.I.S Killaz In Suits
Hatar studenten! haha inga bra betyg. massa folk. MEN! Festandet ska väl bli tvä kul. Går ut den första juni! =)
Grattis
Själv går man ut 1a Juni, känner mig ganska likgiltig inför det ärligt talat. Det är skönt att skiten är slut men sen blir man arbetslös istället för student vilket inte är det man längtade efter när man dagdrömde i åttan. Själv ska jag nog mest vara bitter i min hittade studentmössa och blänga på idioterna som betalat 600 spänn för att skämma ut sig på ett lastbilsflak medans de skriker sig trötta på Lena PH och Gyllene Tider samtidigt som dom inte inser att en examen från Fryshuset inte är något att vifta med från ballkongen. "Jo käre arbetsgivare jag har då ett VG i basket så jag tänkte att du skulle kunna sätta mig som divisionschef på marknadsavdelningen"
The people of that desert culture were warriors, poets, lovers and priests. That they were also raging drunkards is a fact that is usually ignored today.
Vad tidigt alla tar studenten, jag tar inte förrns den 7:e =/. Jag har också en upphittad mössa, my ass att jag betalar 600 spänn ;P.
min studentmössa kostade 433 och jag hade ändå extragrejer på den då, 600?! varför skulle det vara pinsamt att vara full inför sin egen släkt? Någon annans ja kanske men sin egen? på ens student dessutom liksom.
Det kommer bli fett nice :D
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
fan det är verkligen en bitterljuv grej att ta studenten
jag tar i år, i karl olov nordins hemstad för övrigt
Tänd spliffen på flaket! Kör bah.
spliff macht frei
Mösspåtagning idag ;D
Fy fan vad skönt att den här veckan är över, då alla jävla lärare ska lägga allting samtidigt! Sveriges största bal på fredag ;)
DIF!
Bal på fredag? Kefft, vi sket i balen och kör på fest på arbisteatern ikväll istället ;D