I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hittade 20.000

Övrigt - Blandat

   

2007-05-17 11:51

Hittade 20.000


En polare var på golfbanan igår, då såg han en hög med något och han gick och kollade vad det var. När han kom fram såg han att det var pengar, så han plockade upp allt och räknade ihop 20.000. Då var den en äldre man som gick framför honom, han frågade ifall det var hans pengar, men han sa nej. Men han tyckte att han skulle lämna in pengarna i receptionen, och han gick och gjorde det.. Han som hade tappat pengarna kom, fick sina pengar och var på väg att gå, men du hojtade en av killarna i receptionen till och sa att han kunde få en liten hittelön. Då började han som precis återfått 20.000 småskratta lite, kolla lite i sin sedelbunt och gav honom en hundralapp och pös iväg. Hur jävla snål kan man vara egentligen? Vem som helst hade kunnat hitta pengarna och stoppat dom i egen ficka -vilket min polare ångrar stark att han inte gjorde, men han var näst intill chockad- och dragit. Fyfan, jag blir arg på båda två.. Jag hade tagit cashen och dragit hem på en gång!

VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!