ser fint ut! :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
hajar inte ....var det kläder eller trycken du ville visa?? vissa tryck var iaf sköna....det där delade ...?hjärtat? var sjukt snyggt! Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
riktigt fina grejer, keep up the good work!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
nice! var handlar du tröjorna du trycker på?
excuse me while i light my på en vit t-shirt skulle jag lätt betala för
och loranga e ju också riktigt grym
vissa var jäkligt fresha, säljer du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
köpte tröjorna på stadium i köpenhamn. ska försöka hitta en laddning till nu. nuttydread och kearl. jag säljer jätte gärna :) bara att säga till o tack så mkt för fina komentarer :D
sa flickan
jävligt fräcka grejer måste jag säga. skulle lätt köpa också! men helst kunna ha den kreativiteten och känslan för det själv såklart ;)
vill du sälja saker har vi ett fint köp&sälj-forum ;) annars är jag väldigt imponerad, även om vissa saker går bort pga åsikterna ;) men jag gillar bland annat ansiktet på det blå-vit randiga linnet, jättefint! och fisken på collegetröjan. och pärlplattorna är grymma. way to go!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
det var nog bland det fulaste jag sett i t-shirt väg.. ser ut som du är jättedålig på att rita och har ritat på t-shirtsen, eller ska jag säga, förstört t-shirtens med lite olika spritpennor
tröjorna ser inte ens färdiga ut, ser halvgjorda ut på nåt sätt och även om det nu är meningen så är det fult.. trycken är dåligt gjorda och motiven är fan inte snygga nånstans dom heller förstår inte hur nån här kan tycka om det och än mindre vilja köpa skiten, folk kanske bara försöker vara snälla? D:
va?
Fina grejer! :) Jag gilladespeciellt t-shirten med ansiktena som kysste varandra, väldigt fin!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
lyssna inte på pool. fortsätt göra det du gör, det är bra och roligt och du kommer utvecklas.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Fett sköna grejjer
^ Smart sagt.
pool news for you: bara för att du inte gillar det så betyder det inte automatiskt att alla andra tycker som du och att dom kör med någon "täckmantel" för att, som du uttrycker det, vara snälla.
jag kan direkt säga att jag tycker grejerna är skitfräcka och jag skulle aldrig bry mig om att skriva en sån sak i ett internetforum "bara för att vara snäll".
coolagrejer.sweetvaruockså..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
phatie ok, kul för dig att du gillar det jag har aldrig påstått att alla tycker som jag och kör med någon "täckmantel" för att vara snälla, det var en fråga.. du kanske inte uppmärksammade frågetecknet efter meningen som gör det till en fråga.. såhär ser det ut: ?
va?
wow vad politisk o radikal du är.
Mannen tror att han väljer kvinnan, men det är nästan alltid tvärtom. Det är kvinnan som väljer den man som skall välja henne.
jag har inte heller påstått att du påstår det ordagrant. det var en formulering jag gjorde helt på egen hand. tyckte bara att det absolut inte behövdes, en så kallad fråga, då det är uppenbart att många gillar hennes grejer. skulle man inte gilla det skulle man ju inte skriva det. det var bara det jag ville poängtera. du har en förskräckligt jobbig attityd där din åsikt verkar väga mer än andras. men skit i det. jag ville bara ifrågasätta ditt tänk angående om folk bara är snälla eller inte - vilket jag svarade på. din fråga alltså. med ett frågetecken efter. för visst är det en fråga då?
pool, man behöver inte tycka om allt, men det finns ingen anledning att skriva så otrevligt. det är en stor skillnad mellan "nej jag tycker inte om det, det ser halvfärdigt ut" och "fyfan vad fula du är skitkass på att måla".
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
ja, men om man nu lägger ut sina verk på ett internetforum så borde man vara beredd på att kunna ta skit också, eftersom alla inte tycker lika och ibland som jag nu måste säga att jag tycker att det rent ut liknar skit.. tjejen har grunden, men det skulle ju inte skada att träna lite. lät det bättre eller? D: phatie varför skulle man inte skriva att man inte gillar grejerna när man inte gillar det?.. det är väl bra att få annat än beröm, speciellt när det finns folk som tycker det ser ut som fan.. det kan vara bra om man vill utvecklas i det man tycker är kul/viktigt och du får gärna tycka att jag har en jobbig attityd, gör mig inget annat än lite lycklig inombords för jag älskar att irritera folk över småsaker.. sen att jag skulle tycka att min åsikt väger med än andras är helt fel.. eller, det beror ju på vad för åsikt dom andra har haha D:
va?
pool P0 haha. om du tror att man blir mer sugen på att utvecklas av det du skrev så är det inte riktigt så jag uppfattade det iaf . Och det är klart att det är bra med negativ kritik också ibland men att trycka ner folk är inte det roligaste jag brukar syssla med iaf
sa flickan