I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjukaste Saker Du Har Gjort?

Övrigt - Blandat

2007-05-14 12:27

Sjukaste Saker Du Har Gjort?

Själv kan jag faan inte plocka nån i raden:D får se om jag slänger dit något när tråden väcks till liv:D

Pundare med Prestationer.

2007-05-14 12:42
mata en hund med grus
BOOYAH!

2007-05-14 12:45
Första dagen i Spaninen när jag satt och åt frulle med min farmomr på hotellet tänker jag cannabis och kollar ut genom fölrnstret på ingen speciell punkt på gatan. Blicken fastnar direkt på en liten prick. Tänker att det ser ut som braj så jag går ut och kollar och visst fan var det det.
Kanske inte det sjukaste men roligt att jag tänkte det i exakt samma sekund, jag är psykisk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 12:46
dewilicious P19 

haha riktigt fett:D

2007-05-14 12:47
när jag var i sexårsåldern så bröt jag ut mina framtänder med en skiftnyckel, det var lite sjukt, kan tyckas.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-05-14 12:52
Misery_chick: AHHHHH PSYKOS hur fan lyckades du med det. Råkade du ramla eller var det typ en "rolig" grej du gjorde?
Hur ont gjorde det?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 12:58
helt sinnes haha:D

2007-05-14 13:15

Jag har en kompis som blev aspackad, gick ur taxin och vaknar i soffan i sitt vardagsrum. Morgonen efter träffar han oss, då ringer hyresvärden och ber honom komma hem, och det visar sig då att han bajsat i en hink och ställt in den i städskrubben samt pissat över hela golvet samt hans rumskamrats flipflops :D

WHADUP

2007-05-14 13:18
Skjutit min lillebror, det var jävligt dumt.....

Ja det är sant...
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!

2007-05-14 13:21
dewilicious P19

det var varken en olycka eller en kul grej.
jag ve inte riktgt varför jag gjorde det, jag gjorde en hel del undeliga sker som barn, ingen aning om varför.
jag stod framför en spegel, greppade runt en tand i taget med skiftnyckeln, och bröt långsamt loss dem utåt.
undeligt nog så mins jag ingen smärta över huvudtaget, bara hur det såg ut och smaken av blod.

2007-05-14 13:30
måste nog vara när jag käkade upp mammas fimpar för x antal år sedan! uuhhääääh

2007-05-14 13:31
du lajjar, du gör ju jämt sjuka saker

2007-05-14 13:31
Misery_chick

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!
JAg får ångest och smärtor bara jag tänker på det.
Fyfan i helvete. Nog det värsta jag hört. Ryser av det och kollar så alla min tänder sitter fast var 5:e sekund nu...

2007-05-14 13:48
Misery_chick 

mådde du bra som barn ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-05-14 13:52
SiQ1 P24

jag va 4 om de ska vara exakt, min pappa berättade de för mig, jag minns de inte:P haha
BOOYAH!

2007-05-14 14:02
Dupa P21

haha, förlåt.

maran P3

jadå.

2007-05-14 14:04
Misery_chick 

säker på det ? eller du sökte attention redan som ett litet barn ?
SKU - SKU - SKULASON!

2007-05-14 14:05
maran P3

ja, jag är säker.

och haha, inte direkt som om jag gjorde det inför publik, eller ens pratade om det.
Så nej, det handlade inte om uppmärkssamhet.

2007-05-14 14:07
Misery_chick 

haha ok. så vad handlade det om ? att dra ut sina gaddar med en jävla tång är nog ett tecken på att man inte mår så bra ?!
SKU - SKU - SKULASON!

2007-05-14 14:09
maran P3

jag gjorde en del jävligt skeva saker som liten, men jag mådde aldrig direkt dåligt.
jag vet inte vad det berodde på faktiskt.

2007-05-14 14:12
Misery_chick 

"jävligt skeva" är fan i underkant
SKU - SKU - SKULASON!

2007-05-14 14:13
maran P3

nu var ju alla inte i samma skevhetsklass som att bryta ut framtänderna med skiftnyckel heller.

2007-05-14 14:14
var hos en polare och kröka sen däcka han i sin soffa och jag var jävligt pissnödig och i rummet där toan låg var ett par och knulla så valde att tömma på min polares ansikte istället :S det är nog det sjukaste

2007-05-14 14:16
Misery_chick 

nä det hoppas jag för din egen skull.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-05-14 14:17
doppade handen i bensin och tände på för att se om jag kunde släcka elden igenom att att svinga rund med handen.. gick inte särskilt bra ..
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-05-14 14:20
afflaf P20

HAHA!
hur gammal var du?

2007-05-14 14:30
afflaf P20

Been there done that, fast det var typ spraylack inte bensin.. Men nej, det slocknade inte..

Jag ramlade ut från ett fönster på första våningen på min högstadieskola, ganska högt faktiskt..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-05-14 14:35
SiQ1

tro va du vill :)

2007-05-14 14:44
äh han tog lätt på det plus att alla vet :P fan är du för typ egentligen? shit va allvarliga man kan vara då...är det du förresten? sorry man om jag sabba ditt hår

2007-05-14 14:48
jag tejpa runt min arm en gång med dubbelhäftande tejp och tände på, och skulle försöka få bort det, hela arm helvetet brändes paj:D men de blev inget ärr eller så:D bara en fet bränblåsa:D

sen tryckte jag fingret på en bastusten en gång, men de va så varmt att de knappt kändes:D

2007-05-14 15:06
SiQ1

detta är en tråd som heter sjukaste du gjort? alltså jag håller med om att det är sjukt för efteråt gick han å la sig i köket å jag däcka på golvet sen bråka vi som fan om det dan efter där jag inte fatta ett shit för jag hade blackout inte average shit liksom? vad är det sjukaste du gjort då?

2007-05-14 15:22
hahah skön tråd. har gjort massa sjukt :D bara den senaste veckan har detta hänt:

- jag o min kompis hade bildlektion. men hade ingenting att göra. så vår bildlärare bad oss att gå ner o köpa kaffe åt honom i fiket. så gav han oss en femma var för att betala kaffet och lite extra pengar för ansträngningen. när vi var framme vid fiket hade dom stängt, så vi gick vidare bort till personalrummet. där fick vi en kopp gratis kaffe av en annan lärare. i trappan på väg upp till bildsalen fick jag ett ryck, tog med mig kaffekoppen in på toan och sa åt min kompis att följa med in. jag ber min kompis att filma när jag sakta knäpper upp byxorna och använder min kuk som sked i kaffet. skrattande stänger vi toadörren och beger oss tillbaks till lektionen. där tackar läraren glatt för att vi var så snälla mot honom. vi ställer oss lite längre bort i klassrummet och ser på när läraren börjar smutta på sitt kaffe. vi springer in till klassrummets andra del och ut genom en dörr. när vi väl är där ute lägger vi oss på marken o skrattar tills vi börjar lipa. haha :D det bör tilläggas att ingen på vår skola vet om det här, att min kompis mellan benen fick lätta brännskador (han mår bra idag) och att för de 10 kronorna vi fick köpte jag o min kompis varsin ljuvlig kanelbulle :)

- i lördags hade jag o min kompis ingenting att göra. så vi gick en promenad ner till centrum. så fick jag syn på en fontän. jag frågade min kompis ifall vi skulle dra bort till Konsum och köpa lite diskmedel. såklart gjorde han detta. när vi hade handlat diskmedlet gick vi tillbaks till fontänen. jag bad min kompis att filma medans jag skruvade av korken sprang Baywatch-style 50 meter fram till fontänen där jag hällde ner hela flaskans innehåll. vi var så uppspelta så vi var tvungna att gå bort till mcdonalds för att äta varsin glass. så satt vi där, åt våra glassar och softade med lite andra kompisar. en halvtimme senare går vi tillbaks till fontänen, och ser 3-4 personer stå och skrattande beskåda vårt skumma mästerverk. ett en meter högt lager av skum täckte fontänen som kan ha varit uppskattningsvis 10 meter i diameter.

haha :D

2007-05-14 16:27
jag har väll inte gjort något direkt sjukt.. men har en kompis som gjort massa sjuka saker..

som tex.. på fyllan spacklade han över sitt ena öga och fick ringa akuten som fick hämta honom.. helgen efter så spacklar han ögat igen...

hans bror drog in en spik i urinhålet för 1000 eller 2000kr..
fortsättning följer...

2007-05-14 21:46
word på misery_chick! lekte hund med skiftnyckel i käften bet för hårt o tappade mina första tänder :)
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-05-15 00:18
jag har stuckit hål i ollonet med en knappnål........ full
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg

2007-05-15 00:37
knöt ett snöre på en kastpil, svingade runt, råkare snärta till den och piercade läppen.

Misery, var 13 eller 14 :)

kraschat i en dirt bmx bana när jag gjorde ett 10m hopp med en mountain bike.. skulle se hur långt jag flög om jag tog fart från en kulle..

hoppat mellan två tak (6 & 3m) föll mellan och smällde upp ena ögonbrynet på det lägre taket..

tände eld på vårt hus i Irak när jag var 3 och skyllde på grannpojken.. han spenderade 2 veckor i fängelse.. 

klättrat upp på ett 30m högt kyrktak och fasnat i 1h.. lutade mycket och vågade inte klättra ner igen (12 år..)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2007-05-15 01:36
att ha pitysex med en tjej i hennes pojkväns säng, med futurama på högsta volym i bakgrunden samtidigt som hon insisterar på att jag ska bita henne hårt på armarna

göra 8-9 olika garage/verandainbrott på en och samma gata inom en timmes tid och skramla ihop ett byte bestående av en mopedhjälm, en kastrull med fläskfilé och lite rollfärg...tappade bort min mobil i samma veva

dra tjack ur en pajskål i ett trapphus under en kompis lillasysters inflyttningsfest samtidigt som hennes nya grannar går förbi och glor...

tre spontana saker som jag kommer att tänka på som skett under 2006. samtliga tre saker känns som något jag vuxit ifrån...

2007-05-15 01:39
festade med en stor avdalkat alkis i lördags, inte så sjukt men så fett skoj. Fanns en tråd här tidigare om att alkisar alltid har feta lines, och ja det är sant.
Polisen stannade mig och bad mig byta umgänge direkt, hehe x]
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Hangaround

2007-05-15 02:01
Öhm ja. Äh fuck it.

När jag var runt 6 år pissade jag i en plastpåse. Gick med den till min komips hus och plingade på. Hans mamma öppnade och jag säger "kan du ge den här påsen med varm äppeljuice till Olle?". Vad jag kommer ihåg tar hon emot den och jag har aldrig fått reda på vad som hände efter.

Gick med en kompis på stan. han var relativt nykter och jag var lite för full. Hade hängt med en kompis som gick på kryckor. Vårans kompis kryckor var blåa och jag hade aldrig sett blåa kryckor förut. Sen går jag och min kompis vidare mot en annan krog för att fortsätta dricka. På vägen dit så möter vi ett gäng och en av ut dom hoppar på kryckor. Blåa kryckor. Jag blir galen, sliter kryckorna ifrån snubben och börjar att skälla på honom. Efter ett bra jag ser jag att han har gipsat ben. Tur att min kompis vart nykter nog att förklara för de andra att jag mest var cp och att vi har en kompis med blåa kryckor.

Testade crack en gång också...

2007-05-15 02:12
Spenderade ett par timmar med en vän med att försöka sno en bil eftersom ingen av oss orkade vänta på att bussarna skulle börja gå. Påverkade av alkohol och några piller vi fått från en iransk läkarstudent tyckte vi att det var en bra idé. Vi kom in i ett antal bilar men lyckades inte tjuvkoppla nån av dem.. vilket jag fortfarande glädjer mig åt.

Puttat i en husvagn i Malmö kanal på fyllan.

Åkt i halvt vattenfylld roddbåt i Malmö kanal, två gånger.

Gjort inbrott i en tågvagnsfabrik mission impossible-style genom att vira oss ner från ett takfönster med hjälp av rep. Bytet blev lössnus och godis från en godisautomat.

Vem säger att man kan ha kul utan alkohol?
Walking the street of dreams

2007-05-15 06:12
Misery Chick: haha ja gjorde faktiskt samma sak, fast ja va lite aldre och d va hog tid att bli av me alla mjolktander.. sa pa traslojdslektionen tog ja lite redskap och gick in pa toa. kom ut utan mjolktander... haha 4 st va d
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-05-15 06:14

fast d e nog inte d sjukaste ja gjort dock..

Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-05-15 11:35
ja klippte i en sladd en gång till en symaskin som va inkopplad
de av inte så smart :(
men de löste sig ganska bra för mig å mindre bra för sax å symaskin.
utöver det inte så jättekonstiga saker,knyckte kaffebönor på burgerking för några veckor sen. ja va inte så förtjust i kaffe men ja såg en chans som jag tog!

2007-05-15 13:25
drgp in på universitetet, tog en sopsäck och fyllde med massa gbglass.. ont i magen efter det

drog också in på universitetet och snodde massa godis i cafeterian.. 2 sopsäckar med choklad och 1 sopsäck med coca-cola flaskor.. tröttnat på på twix, center och plopp bland annat efter det..

när jag var 4-5 år tog jag en fimp från backen och tände eld på med förstorningsglas och provade då röka för första gången. usch!

då var jag ändå 14-15 år :$
fortsättning följer...

2007-05-15 14:05
har inte gjort så mycket sjuka saker..

kommer ihåg att jag ville ha glittriga tänder så jag målade mina tänder med silverglittrigt nagellack innan jag lade mig och sov. vaknade med att tungan hade fastnat i ena tanden.. vi fick åka till sjukhuset. xD

2007-05-15 17:09
jag brorsan och två kompisar körde en lek och den som förlorade skulle springa naken runt huset och grannarna var på andra sidan häcken och spelade kubb eller nåt sånt
Nobody is perfect im nobody

2007-05-15 19:26
när jag och några kompisar var på ett läger så la jag sattsen i min kompis snusdosa när han sov och när han vaknade så var han fly förbannad för det fans inte en ända mack i närheten =)
ellt was here !

2007-05-15 20:24
morsan skussa mig i en rullstol på arlanda o ljög om att jag var handikappad bara så att vi kunde slinka förbi i alla köer :)

2007-05-15 21:42

jag & en kompis hade en lek, när vi var i hennes sommarstuga, vi skulle kasta ut alla kläder från ett fönster på övervåningen i huset sen springa ut och hämta dem i bara gummistövlar.
Hennes pappa klippte gräset vilket gjorde saken ännu mer busig. (detta var när jag kanske var 12år)

en annan gång hittade vi "majskakor" på en gata, vi tog med dem hem och lagade iordning dem och bjöd hennes mamma, som sen blev magsjuk.

vi skulle vara "snälla" mot en mobbad tjej i klassen, bjöd med henne hem till min kompis. Sen sminakde vi henne, hon var vit som mjölk så tog vi min kompis mammas smink (hon är afrikan) så pudret passade inte så bra. Sen ringde vi våra killkompisar så de kom, och sen skrattade vi åt tjejen.. Fattar inte hur jga kunde vara så dum! :/

2007-05-15 21:50
hhaha psyyyyyk

2007-05-15 22:05
Misery_Chick

med tanke på hur du ser ut så förvånar det verkligen inte mig