I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag såg det läskigaste nånsin

Övrigt - Blandat

   

2007-05-13 23:09

Jag såg det läskigaste nånsin

Jag såg det läskigaste nånsin här om dan. Asså jag sitter i ett köpcentrum här i Kungsbacka i en fåtölj och väntar på en snubbe. Mitt emot mig sitter en kille med flis tröja, nike kepps, ett par för korta jeans och sandaler. Så ser jag att snubben har tatuerat in nånting på halsen i skrivstil, och jag blir nyfiken på vad fan det är han har tatuerat in för att va gangsta. När han tittar åt sidan så ser jag klart och tydligt att det står "Fronda". Och jag tänker "Vad in i helvete?" och fastnar med blicken utan att tänka på det, och då märker snubben att jag kollar. Han gör en stolt min och drar upp ena underarmen på sin fliströja så att jag skulle se att han hade en tatuering där. Och jo, visst fan har han tatuerat in "Favete" på sin underarm. Det var en äkta WTF-upplevelse och jag spenderade resten utav dagen undrandes på vad det där va för prick egentligen.
 
I just had to get that off my chest^^

You already know, den e on lean!