I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svensexa/Möhippa

Övrigt - Blandat

2007-05-13 14:57

Svensexa/Möhippa

Det är så att en polare snart gifter sig, så vi håller på med att fixa en Svensexa. Och man har ju aldrig varit med på nåt sånt innan, så är det någon som har några bra ideér till grejjer man kan göra och utsätta offret/huvudpersonen för?

2007-05-13 15:23
dock inge farligt som bungyjump eller nått sånt annat extremt, har läst om så många svensexor som har slutat i total tragedi.

2007-05-13 15:28
hehe bungyjump hade vi planerat faktiskt

2007-05-13 15:39

haha oj, men tänk om det händer nått?
kanske jag som är överbeskyddande..

2007-05-13 15:40
Äh det är säkert, å man börjar ju med nåt sånt innan alkoholnivån har stigit för mycket

2007-05-13 15:45

bra :) ja, hoppas det blir en lyckad svensexa!

2007-05-13 15:59
släpp av honom i skogen med en kanindräkt, sen kan alla ni polare jaga honom med paintball gevär

och sen skani ju så klart ha en rolig fest efter det där ni kan skratta åt hur rädd han var :)

2007-05-13 16:03
Gör som i filmen "Naken"

2007-05-13 16:12
fan va white trash att ha en svensexa/möhippa

2007-05-13 16:17
sprängd:

då är nog hela sverige white trash är jag rädd.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-05-13 16:21
inget med horor eller strippor inkluderat, det är så played out...

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2007-05-13 16:23
Refused P26

så sant som det var sagt.

2007-05-13 16:37
min kompis pappa berättade när dom var yngre så hadde dom svensexa dom drack ju som andra å så och hadde trevligt, men sen mot kvällen så hällde dom i sömntabbletter i hans öl, och nästa morgon vaknade han med gipsatben mitt ute på en golfbana i ett tält där det va golftävling så polisen hadde fått komma å hjälpa han därifrån, personalen hadde inte klarat av att väcka honnom därför fick dom ringa polisen:)
<3

2007-05-14 12:58
Ta honom till en halk bana! Där man tar halkan! Haha det lär vara kul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-14 13:06
Har en idé som jag snott från en svensexa som min bästa kompis pappa utsattes för. Inte för snäll och inte för dum. I alla fall:

Röva först bort honom när han sover, ge han 2-4 stadiga groggar, shotar. Kör ner honom mitt i city och se till att han är naken. Ge han en karta där han kan finna sina kläder. De ska alltså vara "gömda" på lite klura ställen där han måste klättra eller där det rör sig mycket folk. Se även till att han på kartan har en destination där ni väntar med nya äventyr.

En bra start på svensexan. Därefter kan ni göra själva huvudmålet såsom bungy eller hoppa fallskärm.

OBS:
Den obligatoriska strippan måste vara på plats.
dingrinn.blogspot.com

2007-05-14 13:26
varför måste sån här skit vara så grabbig för?
It's only gay if balls are touching

2007-05-14 14:01
En svensexa tycker jag inte ska gå ut på att förnedra snubben som ska gifta sig så mycket som möjligt.
Man ska väl annordna nått som är kul?
Jag kan inte tänka mig att det är kul att vakna med gipsat ben på en golfbana och undra hur fan man kom dit.

Gör något som ni själva hade tyckt varit en rolig grej.

En bekant till familjen fick gå runt med ett par läderchaps med fransar (såna som cowboys har), cowboyhatt, vattenpistol och en liten gitarr som barn brukar ha, och så fick han under malmö festivalen stå där som en van gatumusikant och tjäna ihop pengar till sina öl :)

2007-05-14 14:12
word till kupo och cons.

jag fixar just en svensexa nu och kan garantera att han kommer att ha askul hela vägen. det enda "förnedrande" blir på kvällen på utestället, där han kommer att få ha kläder som liksom är på gränsen. liiite för korta byxor, liiiite för åttiotals kavaj osv osv =) det måste se ut som om han kunde ha valt dem själv.

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Manager

2007-05-14 14:27
Jag förstår inte varför han som ska gifta sig ska vara naken på svensexan? Är inte det lite gay när man bara är snubbar?

Hursomhaver, ett bra tips är att inte låta snubben dricka, för är man full är man ändå stålmannen och kan göra allt utan att bry sig nämnvärt.
Sen när man väl har gjort det idiotiska kan man fylla honom med sprit.

Och bungyjump är jävligt played out.
Redline!

2007-05-14 14:30
Dr.Octagon

naken på svensexan?
är det ett vanligt fenomen?

aldrig hört talas om.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Manager

2007-05-14 14:33
Misery: Jag menar inläggen här i tråden...verkar vara mer regel än undantag.

Sen finns ju filmen "Naken". Jag har inte sett den själv, men som jag förstår så är det en snubbe so vaknar upp naken efter en svensexa.
Redline!

2007-05-14 14:34
Jag såg en snubbe som det måste fan ha varit en svensexa, va inne på systemet, så stod det en kille och filmade när hans polare tvingades köpa massa booz iklädd en ballet klänning.. SÅg jävligt fult ut i alalflal

2007-05-14 15:32
inget med horor eller strippor inkluderat, det är så played out...

fuck. där rök mina planer :(
 Haters gon' hate...

2007-05-14 15:40
Klart det ska förnedras lite.
dingrinn.blogspot.com

2007-05-14 16:44
Senaste svensexan jag var på så började vi dagen med att dra till nå paintballställe o skjuta lite. Sen drog vi o körde GoCart. Efter det så ut till en stuga vid havet o grillade o drack med mera.
Inga galna upptåg mao, men nice.

Hela de här supa ner brudgummen helt och klä ut i diverse töntiga kläder o gå på stan och göra massa dumma saker är sjukt tråkigt och pinsamt för alla inblandade.
jag älskar dig!