Flytt till Göteborg
Har bott hela mitt liv här i kära Helsingborg, men jag måste flytta innan jag skadar mig själv och mina nära och kära. Såg en jävligt fin lägenhete på en hemsida igår som vi blev intresserade av, dock låg den i just Helsingborg. Igårkväll drog jag och festade med vänner och kom hem med morgonbussen och det första pappa säger till mig är "jag har fixat lägenhet till dig i Göteborg om du vill" Självklart vill jag det. En helt underbar stad av det jag märkt iaf. Vad kan mellanöl göra om dagarna i GBG som inte känner någon, har ett jobb, kan inget om staden osv?
Du leker med hobbs!
Göteborg på låtsas.
Vilken diss.. Åååh, elände. :'(
Göteborg på låtsas.
haha, va söt du är hobbs! ja, men det finns väl massa att göra i goooa glaaaa göööteborg?
Liseberg, hela dan varje dag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
varför ska du flytta om du inte har jobb? ska du plugga eller nåt?
Du är ett lat stycke mat!
hobbs P22 Ja, vi kan leka lite :)
corpius P22 För jag behöver komma iväg från allt som händer runt mig just nu och börja om med nya vänner om du förstår vad jag menar.
GBG e ju rätt stor stad så finns nog massa goa du kan softa med :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, jag vet, men frågan är ju bara vad?
mellanöl P22 väkommen får man väl säga då ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
kan du något om servering? inom bar och mat?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
mellanöl. Var ligger lägenheten?
Göteborg på låtsas.
Välkommen till Sveriges stolthet. Men som sagt, var ligger lägenheten?
My heart lives in my vagina.
Om den ligger på Djävulsön, så är han min, haha! HAHA!
Göteborg på låtsas.
Ligger den i Majorna så är han min! Eller nej, ligger den någon annanstans än Djävulsön så är han min!
Jag ska kolla upp det så snart som möjligt. Återkommer med svar inom någon minut för det enda jag vet är att det är i GBG nära Liseberg
6:de flyttar jag så inte ens om 3 veckor. Ska bo på nått ställe som heter "Kallebäck" har jag för mig. Bra? Dåligt? Förjävligt?
Ah, Örgryte. Då tillhör du automatiskt mig. Fresh!
Th1ef P12 Så vi räknas nästan som grannat då? Fett :) Kan vi sitta i solan och lyssna på musik om dagarna och röka nikotinfriacigg
jag vill också flytta :/ jag bor i gnällbältet...
mellanöl for sure, skynda dig upp nu för fan, sommaren väntar på oss.maary jag känner stort medlidande för dig, allvarligt talat. Run!
mellanöl, frågan är vad du inte kan göra, göteborg är bäst på sommaren..
gbg e soft gbg e fett gbg e inte gbg utan tekone
äsch, vadå? har lärt mig äslka mig själv vettu :P
ännu en som dras till göteborg :) men det är väl bara att 'göra en fimp'; lägga upp en tråd på whoa där du frågar om vänner/vägledare - verkade ju funka bra för henne iaf. då får du ju lite kontakter och lite att göra liksom....jobb/plugg är annars effektivt för att skaffa nya kontakter, men jag vet ju inte din situation om du pallar med något sådant nu. damn I wish you good luck, jag kommer först lyckas kravla mig dit från stockholm om ett halvår....bittert värre :(
Delam tange barat
TeKoNe P24 Då visar du mig alla bitches odyl då? :P
Har iaf
Th1ef P12 och
stilpoäng som ska visa rundor lite av den delen. Och tjuven här även lovat mig en kall öl i solen med en bandare och hacky sack :)
mellanöl, bara komma till min klubb där tjejerna klagar på att de e för mycket tjejer på stället å för lite killar ;)
Producent
2007-05-12 14:37
Tekone är vår representant för nya Göteborgare. Du får paketet direkt av han när du kommer ;)
Since 1984 @realgizlee // twitter
TeKoNe P24 Haha, det låter som ett fint haremt det där. Får du visa mig nångång :P
kallebäck är soft.. nära till hela delsjön, fint naturområde! lite halvkassa busstider kanske men rätt mkt studenter och så. vad för sorts jobb är du intresserad av? välkommen till sveriges framsida! västkusten bästkusten lala :)
Inte intresserad av något jobb alls inom de 4 första månaderna utan jag ska dit för att "vila upp mig"
Du drar till slottskogen och dricker öl med dina nyfunna vänner som du finner där. = )
Credit crunch crunch baby
aight, men då finns det väl massor att göra. kolla upp om du kan typ ta nån kurs eller så i nån sport eller bli med i nån klubb... typ träna boxning/golf eller vad nu din kopp the är. lätt att knyta kontakter genom sånt! dra ut till saltholmen och ta en färja ut till nån av dom avlägnsa öarna och softa på fina dagar..
annars kan du flytta till örebro, jag behöver en vän!
inte direkt rätt stad att fly från droger till.. men bara du har rätt inställning, håller dig borta från krogen och ser till att skaffa "rätt" sorts vänner så går det kanske bra.. annars är göteborg rätt soft.. gött på sommaren.. välkommen
Välkommen , till GBG!
M@K€ Lov£ Not W@R ......P€@C£
7_Deadly_Sins Jadu, det är en jävligt lång berättelse, men jag är trött på att se mina föräldrar och bröder gråta för mitt beteende.
mellanöl du kan leka med mig, bor i Masthugget.. har dock föräldrar som bor i Kallebäck D; kan softa och grilla i slottskogen hela dagarna haha
va?
Toastare
2007-05-13 15:50
Mellanöl, Göteborg är en jättelätt stad att komma in i. Folk är öppna och snälla! Sen gäller det som sagt att du väljer rätt umgängeskrets eftersom det är mycket droger och bärsa här. Man träffar på mycket whoamänniskor.. Göteborg påminner mycket om skåne, det är ett lugnt och skönt tempo.. och sommar är underbar!
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo F27 Jo, jag ska ju försöka få så bra vänner som det går. Tyvärr är det ju lättare att få fel vänner. Öl ohc sånt skiter jag i för det dricker jag själv. Dock ej så jag blir full längre :)
mellanöl P22 Visst förstår ja när du säger att du måste komma bort från hbg, för det är så mycke just nu där osv.. Men som andra har frågat dig. Vad ska du göra i gbg?. ska du sitta där och röka nicotincigg och sola dig hela livet och låta pappa betala hyran och maten åt dig? .. Kanske inte så smart att flytta dit förren du har hittat ett jobb eller skola där så du får någo inkomst. det är inte billigt att bo ensam det kommer du märka.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
man kan åka paddanbtarna (sigthseeing) som jag ännu inte gjort trots typ 3 år i götet. man kan gå i slottskogen, helmysigt, man kan dricka billig öl på Kellys, och man kan gå på fotboll :)
ja du flyttar ju perfekt in till derbyt 28 maj!
JohnJohansson112 Ska bara vara där till slutet av aug. Lär ju upptäcka stan iaf och hinner nog skaffa nya vänner där. Har rätt lätt att lära känna folk som tur är :)
Jag vill också bli lekt med... åhhh....
bläää, kellys är fett skabbig...bara massa a-lagare. Dra inte dit.
Credit crunch crunch baby
Varför mannen varför? Visst helsingborg är ju en jävla skithåla det me men göteborg tar fan priset flytta för faaaan inte dit!
Du får döda en kossa och äta den, men du får inte plocka en blomma och röka den. FREE 42-ÅRINGEN!
Ser så jävla mycket fram emot det. Dock tragiskt att dagen efter får jag sätta mig på tåget till HBG igen för då tar en viktig person studenten som stöttat mig när det varit jobbigt.
Soft ställe å få lägenhet ändå!... Chilla med dabbe och hans pöjkar Skötet våhär på våren/sommaren kommer du finna jäävligt gött. sommarfräscha brudar i mängder.