Vad borde ni göra nu istället för att sitta på whoa?
Frågan är samma som rubriken. Vad borde ni egentligen göra just nu istället för att sitta på whoa?
www.myspace.com/avmmusic
Klä på mig och åka till jobbet
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Skivsamlare
2007-05-09 10:49
Åka till skolan
http://www.soundcloud.com/adamkross
Göra klart den här förbannade databasen.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Gå till skolan, men det är jobbigt
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
skriva stadgar och fixa papper, ringa folk, väcka laurelisse.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jobba, men det är jobbigt..
I live my life one videogame at a time.
komplettera en rapport...
jobba...
www.nativeswedes.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dra till skolan..
Om jag tar på din kuk älskar du mig då?
Åka till gymmet (idrotten) Datasalen är much more easy.
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Dra till skolan :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sova....
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Plugga matte..
The absence of evidence is not the evidence of absence
jobba! fast chefen spelar poker så jag har dispens..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
fast vad kan egentligen vara vettigare än att hänga på whoa?
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Börja jobba
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
GO TO SCHOOL, STAY IN SCHOOL :S
b0b0b0b0
Skriva rapport.. haha, fan vad sorglig jag känner mig nu.
Jobba. Men det är så tråkigt, jag kan bara inte.
inget är arbetslös och har inget att göra , det enda som jag borde göra är att städa mitt rum och det e redan fixat:) så nu sitter jag och tittar på väggarna och biter mina naglar och funderar på vad man kan göra om mn bara har 20 kr i fickan.
hämta unge på fritids. kolla efter studio repetera kvällens show vara en bra mamma/fru/artist som får vettiga saker gjorda.
Gå till skolan Söka jobb Träna
Kuk. Jag borde inte heller jobba, jag borde sitta hemma och spela dataspel eftersom jag kollat fel på schemat och fått för mig att jag började 1130 idag när det i själva verket är 1230 :(
BBKing Icecreaaaam..
Plugga samhäll och äta frallor.
Producent
2007-05-09 11:43
vara i skolan. ringklockan på mobilen är inte att lita på!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
cliche uppgradera till en bättre telefon;)
Producent
2007-05-09 11:49
har inte cash till :/ jag borde dra å söka jobb, funderar på att göra det nu.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Äsch, hade jag känt att jag borde göra annat än att hänga på whoa hade jag loggat ut. Detta är vad jag bör göra.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
klä på mej å åka till biblioteket å skriva ut jobbansökangrejer å posta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lär väl dröja ett tag
Städa och vänta på att skolan ska börja
ams
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Graffare
2007-05-09 12:08
söka jobb, söka hjälp och sova
Yall done fucked up, turned me back to the old me!
inte ett skit faktiskt
REVOLUTION I DIN VARDAG!
köpa ny innerslang till min cykel hänga tvätten skruva till truckarna på min longboard äta något.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
laga mig något att äta. tömma torktumlaren bädda/städa duscha/klä på mig komma ut från denna helveteshåla
dingrinn.blogspot.com
Inte mkt? vänta på att nästa lektion börjar vilket är precis vad jag gör.
jobba antar jag..
There's three things that keep me from being a Nazi/ I'm black, a fag, and my dad's Liberace!
P to the L U G G A. men det lutar åt en bakfull american psyhco-madagaskar-session istället.
boka en dj, skicka iväg en flyer på tryck, ringa en gadrobiär och ordningsvakt, ams, hjälpa en tjejkompis få ett jobb. de e allt tror jag
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Dra till arbetsförmedlingen.. och det ska jag :P innan 15:00
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
fan jag borde tvätta också
när jag gjorde en sådanhär tråd togs den bort. orättvist. jag är i skolan..
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
plugga
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
vara ute i solen..
fortsättning följer...