När man tröttnat på öl och vodka?
I studenttiders så dricks det ju vanligtvis ganska så mycket alkohol. Kruxet är ju det att jag har börjat tröttna på vanlig vodka och skulle vilja ta mitt drickande till en ny nivå. Öl funkar ju, men det känns lite småsegt ibland också, så jag skulle vilja testa nån ny bra spritsort. Vad dricker ni innan ni går ut på krogen? Öl funkar ju alltid, men skulle gärna prova nått helt nytt.Ge gärna drinktips
Hasch och Kokain - Bajensvin!
Whiskey och vatten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Behöver inte byta ut vodkan, men ta drinkarna till en ny nivå.
Cocktailguiden är en jättebra sida =).
http://Soldjah.blogg.se/
Bacardi eller Metaxa.
We remember Køge Bugt!
Ett gäng goda drinkar/groggar: Mojito (rom, rörsocker, mynta, lime, sodavatten) Caiprinha (rom, lime, rörsocker) Southern Comfort & Cola Bourbon & Cola Rom & Cola Funkar utmärkt att sippa på när man tröttnat på stora starka. En nackdel är dock att många drinkar är så goda att man dricker upp dem för snabbt, vilket resulterar i hål i plånboken + väl tilltagna fyllor...
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Tequila! Och du kan ju omöjligt bli trött på bacardi.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
rom & cola slår aldrig fel
"three can keep a secret if two are dead"
rom och jäger, inte tillsammans..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Bartendern blandar mina drinkar..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
_Spanky P18 Blanda vodkan med Ginger ale och färskpressad lime så har du en Moscow mule. Rekommenderas starkt! Och snåla inte med isen. Unrealistic P29 Om man ska vara petnoga så görs Caipirinha inte med rom utan med Cachaca, brasilienskt sockerrörsdestillat
Havana club, sprite, apelsinjuice, lime och rörsocker = alla mina vänner och jag gillar den. annars funkar de flesta romdrinkarna. jäger är ganska fint det med, gärna med en näve piller.
riktiga män väger över 70 och röker blunts på toan.
den gröna syran absinthe
Har du tiden? För min klocka går efter.
Martini är grymt gott. Annars så...be om att bardentern överraskar dig. Det har jag gjort ett antal gånger, och man brukar få sjukt goda grejer för det mesta!
Delam tange barat
Rachel , ja du e flicka. Bardenters gillar flickor men hatar pojkar, lovar att man som kille inte alltid får så sköna överraskningar.vodka + flädersaft , absolut bästa förkröket (efter öl såklart)
b0b0b0b0
Southern comfor! med ginger ale och lite lime, annars funkar ju kaptenen (Morgan) med lite giner ale där också
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Bartenders såklart :)
b0b0b0b0
artistic men då kan han ju be någon brud att beställa åt honom? ;)
Delam tange barat
american dream!
jack daniels
Sour Apple Sprite/7UP
rom och whiskey helst
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
lite gammalt men p2 och vanilla sky är fortfarande det fetaste eller vasomhelst med vaniljvodka iof
rom och lemonad ren rom(gärna captain morgan eller havana club añejo reserva)
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Rom är ingen favorit. Har visserligen inte druckit så mycket rom, men Captain morgan o ån tysk rom har jag iaf provat, gillade ingen av de särskilt... p2 är played out för längesen
G&T med lime.. perfekt start på kvällen! sen kan kvällen fortsätta med Corona =)
SiQ1 P24 vatten? aluminiumfolie såklart!
säg att det är crack då samlas dom som flugor kring skit :-)
SiQ1 P24 javisst, fast ropparna är ju bara till för att få henne slapp nog att ta med hem, när man väl har henne hemma låter man henne vakna till, sen proppar man henne helt full med syra och dragonfly, så hon varken vet ut eller in på några dagar...
vart sugen på att hinka drinks nu :D
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
SiQ1 P24 efter min behandling brukar dom inte prata så mycket, det är mer panikskrik hela natten, but that's the way i like it
Gammeldansk sitter jävligt fint.
Vin & Whiskey! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tog vi det för långt nu...?
BACCARDI RAAAAAAAAAAAZZ :)
- OKAAAAJ
tänkte på det också, eller snarare att det bara i typ såna här trådar som majoriteten är P16
...då är de dags att börja dricka crocodile
Jag tror att det beror mycket på att vi just har en så levande spritkultur. Egentligen ingen svår mattematik, ungdomar ser vuxna dricka och har själva en strävan om att vara vuxna och självständiga och därför blir de fulla. Jag tyckte t.ex att jag var skitcool och stor första gången jag hade druckit mig full på 3.5:or. Inget konstigt med, men att börja kröka vid 13-års ålder är ju såklart inte så bra för kroppen
YoungTree P18 Vad är grejen... undrar vem som är dum i huvudet här?
tästa inte Bloody Mary.. fy fan jag har alldrig druckigt något så jävla äckligt..
ämen vaddå tröttnat på öl? det där funkar ju inte :)
Kör på White Russian.. skit god tycker jag..
white russian p2 shotta
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
artistic P21 Jag är bartender, serverar lika goda drinkar till killar som tjejer =).
Om någon ber om en överraskning så brukar jag köra på Cazper eller White Russian som drink, även om de inte är så ovanliga.
Vill de ha en shot blir det Flat Line ;D.
http://Soldjah.blogg.se/