I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

goda råd behövs! kärleks-knas

Övrigt - Blandat

   

2007-05-05 22:15

goda råd behövs! kärleks-knas

Fan, hjälp jag känner mig helt splittrad. Är det någon som känner igen sig eller har goda råd till hands?

För ca 2 år sen träffade jag en tjej som jag vid första anblick blev helt såld på. Vet inte hur jag ska beskriva det. Vi gick i samma skola fast stötte ihop pga att vi har gemensamma polare. Snackade typ inte alls med henne, men har sett henne då och då i skolan och nåra gånger ute. Nu har jag hoppat av min utbildning och har sen dess (8 månader sen) inte sett henne. Vet inte heller hur stor chans det är att vi ses överhuvudtaget.

Det förbannade problemet är att jag inte KAN SLUTA tänka på henne. Hon e asskön och fast vi inte snackat så mycket verkar vi ha mycket gemensamt. Tänkte inte mycket på det i början, trodde mest att jag gillade henne för att hon var ett fräsch brud och fan, inte mer med det. Så jävla störande också för vi känner ju knappt varandra och det känns som jag inte kan leva utan henne. Jag garvar åt mig själv för att klyshiga kärlekssånger man hört (och inte tål) stämmer plötsligt in så jävla mycket. Fattar inte vad det är som händer. Nu har jag en massa annat att tänka på men det är helt sjukt. Jag kan inte släppa henne.

Jag hade ihop det med en brud i vintras, hon var soft men det höll inte så länge. Tänkte inte mycket på den andra tjejen då, och gjorde inte det under en rätt lång tid men nånstans kändes det bara helt fel att vara med nån annan. Jag kan snacka nåra som jag vet hon känner, men det verkar så jävla ocoolt. Så jävla desperat är jag inte. Känner knappt igen mig själv längre. Så shit, jag ska inte skriva mer nu men.

Vad gör jag? Nån som upplevt nåt liknande, eller har jävliga goda råd på lager?