I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

15 argentinska bögar - nån mer?

Övrigt - Blandat

2007-04-25 16:50

15 argentinska bögar - nån mer?

Hej,

jag har en fundering. De senaste veckorna har ca 15 Pablo, Martinez, etc lagt till mig på MSN. De kan ungefär ingen engelska, och förstår inte heller att jag inte kan spanska utan framhärdar med frågor. Babelfish har hjälpt mig en del. En del vill se camen, och en dag var det en som kunde lite engelska. Tydligen är min msnadress väldigt lik ett argentinskt pojknamn.

yopeh är det, någon som vet ifall det är vanligt förekommande där?

Aja det har nu gått några veckor och jag har pratat med dessa dagligen och försökt föra konversationer via babelfish och kass engelska. Och idag kom frågan jag känt spänningen av sedan första kontakten: what cm you penis?

Vad kan detta fenomen bero på? Är det fler som råkat ut för kärlekskranka argentinare, eller kan adressförväxlingen stämma?
Det är inga kåt-botar iaf, de kan skämta och så, ett par av dom har mailat när jag inte varit online på ett tag och undrat vart jag tagit vägen.

Jag är konfunderad men det är ganska spännande.

Ja, det är sant! Det är sant!

2007-04-25 16:54
"Jag är konfunderad men det är ganska spännande."

Tycker du att det är spännande när massa homosexuella argentinare addar dig på msn?
work some magic

2007-04-25 16:54
nå.. hur många cm är den då?
CAMPIONI!

2007-04-25 16:55
spela me då... säg åt dom att sätta in cash på paynova eller nått så får dom se dig i cam, du scammar såklart dom...

2007-04-25 16:58
Brodin1: Ja, det tycker jag. Ett litet vardagsmysterium. Har jag blivit gayikon i Argentina utan min vetskap?

Rizmo: Den är inte lång, men den är smal..

Rainman: Hah, tänkte jag inte ens på. Jag kanske blir rik.
Ja, det är sant! Det är sant!

2007-04-25 17:01
Jag får väldigt ofta vänförfrågan på msn av, vad som verkar vara, män från mellanöstern.

Så lite samma sak antar jag.

Den ende jag addade kunde dock ingen engelska, så fick inte ut så mycket av det.

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-04-25 17:03
emiliano

2007-04-25 18:30
jag har haft mycket Kanadensare som har addat mig på msn, dom är dock inte bögar men det är rätt många faktiskt och sen är dom helt förvånade och tror jag ljuger när jag säger att jag är från sverige.. en blev skitsur för han trodde att hans kompis bara skojjade..
konstigt..
K.I.S
Killaz In Suits

2007-04-25 18:37
Jag råkade ut får något liknande, förutom att det var en massa turkar som addade mig. Dom slutade messa mig stup i kvarten när jag photoshoppade en bild på en hund som bajsade i ansiktet på Ataturk och skickade till dom. Lärde mig en massa svärord på turkiska på köpet också.

Jag har ingen aning om vad dom ville, men med tanke på att hela Turkiet delar på en 56k-lina så kanske dom bara ville ha kontakt med nån på internet utanför sitt hemland, vad vet jag... Jag hade väldigt långa och givande samtal med dom här personerna, ibland så bjöd jag in flera av dom i samma samtal och lät dom snacka med varandra när jag drog ut eller nåt...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2007-04-25 19:33
Den är inte lång, men den är smal..

hahahaha, fan jag kan inte släppa det... måste ringa pappa och berätta denna historia!
Hey

2007-04-25 20:31
"Dom slutade messa mig stup i kvarten när jag photoshoppade en bild på en hund som bajsade i ansiktet på Ataturk och skickade till dom."
Hahaha...

FuelDOg
Tänkte precis skriva samma sak.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-04-25 20:36
Det där har hänt mig också på min förra msn. Helt sjukt, rätt som det är addar någon grek mig som har rosa färg och kursivstil på texten som vill att man trycker på camen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.