I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag behöver hjälp?

Övrigt - Blandat

   

2007-04-23 23:06

Jag behöver hjälp?

Det har gått 3 månader sen det tog slut mellan mig och min flickvän.
vi har umgåtts efter det och så, det gick väl bra tills en annan tjej fick mig att inse att jag utnyttjade henne.. vilket var fel av mig.

Ja, och nu har mitt ex börjat umgås med nytt folk och jag har inte kunnat släppa henne, hur jag än gör. Trotts att det var jag som gjorde slut.
Och nu är ALLT ett helvete, och då menar jag allt. Vi bråkar varje gång vi umgås över småsaker som i slutändan kan sluta med att jag tar till med våld och det gör överstyr. Idag, som så många andra gånger började vi bråka över en SMÅSAK, och det slutade med att hennes pappa som hatar mig skrek att jag skulle ta mitt pick och pack och dra ut ur huset fort som fan, men hon vägrade släppa ut mig så jag hotade med att slå sönder dörren med min skateboard. Osv osv, tillslut blev jag så upphetsad och ledsen att jag slog mig själv, 2 ggr över käften som resulterade en jävla smärta och ett blåöga..

Vad fan ska jag göra mot min aggression!?
Och vad fan ska jag göra mot detta tillstånt med mitt ex som jag egentligen älskar med behandlar som skit?!


Ni som orkar läsa detta och vill hjälpa kan gärna skicka ett mail så kan ni få historien utvecklad..  de vore schysst.. peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.