Det bästa knäckemackspålägget!!
Alltid lika intressant att höra vad folk har på sina knäckebrödsmackor på morgonen!! så bara hiva in förslag!!;)
Kaviar, finns det nåt annat?
all fire burns, little baby, you´ll learn
leverpastej, röd paprika och gurka.. mums..
K.I.S Killaz In Suits
deja vu, kaviar. sen kommer ost. stark ost, inte sånt där tuggmotstånd.
Graffare
2007-04-23 21:30
äter inte sånt på morgonen, men tackar som frågar.
They called me Mr. Glass
brukar köra på ost,tomat och örtsalt riktig klassiker!!
äter bara knäckemackor i skolan, då har jag smör på, lots of smör.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köttfärssås och salsa är rätt fint när man har tillgängligt. Annars är lax och nån schysst sås det jag helst ser på mitt knäckebröd.
ost och gurka. eller leverpastej och inlagd gurka. men bara ibland.
smör och ost
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Medwürst, känns alltid jättedumt att äta på knäckemacka, likt skinka, och alla andra "skivor" av likdelar, eller liknande tätt ihopsittande strukturer som på något sätt försöker hålla ihop mackan och kvar blir endast små strimlor av kanterna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mackgrill (eller hur det nu stavas) leverpastej (skivbar) skinka ost och skinga med gurka o örtkrydda.. mumma!
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
ost för hela slanten!
Procreate, receive compensation.
senap helt klart och skinka måste jag nog säja. annars typ röd lök och tomat med lite salt peppar.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
bästa som finns på en knäckemacka är tonvis med smör och dubbelt så mycket ost.
keso, avocado och purjo.. toppad med italiensk salladskrydda
-om jag hade nyonkläder på mig skulle jag vara en lysmask...
stark ost som föräldrar gillar och gul paprika, på falu rågrut mmmmm. Eller keso blandat med purjolök på, eller hummus.
Ost, kaviar eller leverpastej hehe.
Rör inte min prilla !
kalles randiga!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
smör , majonäs och ost eller skinka.. fattar inte att inte fler har majonäs på sina mackor,, okej att det e mycket fett men va fan skit samma
jag lovar det finns inget godare
Kaviar <3
My heart lives in my vagina.
kokt medwurst + rutigt hårdbröd <3 annars ska man ha ost,tjockt med ost och det är godast när den är helt ny.och oboy till !
AayFukYuuuu :@
rostbiff
Men lika glad är jag för det!
Bullen haha jag har också majonäs till allt, men godast är ju när man har det ihop med citronpeppar och gurka
alla ni är kassa och har ingen aning om vad ni snackar om !!! de ska vara smör och grillkrydda på en knäckemacka!
Trodde du ja!
Skinka, keso, gurka och citronpeppar :D
SMÖR SMÖR SMÖR MED OST OST OST OST OST OST OST OST Sammanfattning ta ca 20 skivor ost bre på gott me smör, lägg på knäckebröd! MUMS OST OCH SMÖR MED KNÄCKEBRÖD
BiggedyBaaaaaak Baaa BAKOM FLÖTET!
Steket ja man kan ha majonäs till det mesta faktiskt , räkor och majonäs e ju också ganska gott
ooh räkmacka shit vad sugen jag blev.
Rör inte min prilla !
Bullen nej nu jävlar, nu bär det ner mot köket :D
smör, keso och grillkrydda smakar fint :)
- men nog om dig nu.
Makrill i tomatsås eller keso med tomat och örtsalt.
1. Rökt lax, citron, svartpeppar 2. Lufttorkad skinka 3. Lyxsalami, typ ungersk MMMM NU MÅSTE JAG HA EN NATTMACKA
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
goudaost och skitmycket smör. länge leve kolesterol-halten!
måste ju va nått som blötlägger det där äckligt hårda brödet :D
vad snackar du om olik? hårt bröd är ju hur gott som helst!
3 favoriter keso+körsbärstomat+avocado+svartpeppar+flingsalt+basilika färskost med pepparrot+rökt kalkonbröst+rosepeppar+timjan majonäs+rökt makrill+isbergssallad den sista är nog fan det allra göttaste.
Rehab is for quiters.
NC nej usch... :( varm vitlöksbröd direkt från ugnen <3
knäckemackspålägget var ett långt och fint ord
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
och vadå smör? det kan man fan inte ha på knäckebröd, ni är äckliga människor. sen blir det skitirriternade om man har mer 2 saker på mackan, som bergen av skit dom visar på reklamen, hur ska man äta det där utan att tappa hela alltet på golvet.
No cake for the impurity!
keso och örtsalt!!!!
Jävla mat-trådar, man blir så jävla hungrig...
Leverpastej och smörgåsgurka! Eller brieost, eller vanlig ost och marmelad, eller skinka och massor av grönsaker och kryddor. Eller vänta, nygriljerad varm julskinka med senap är nog allra godast.. Philadephiaost med gravad lax och rödlök funkar med, eller kanske stekt strömming med potatismos, det är sjukt gott! (ja, jag är gravid förresten)
Tar du min mat, så äter jag din hand.<br>
jag gillar mina knäckemackor etniska, röd currypasta är sjukt gott samma sak med tzatziki. När jag vill känna på svenska folksjälen så får det bli kaviar på..
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
SMÖR OST (greve) OCH TOMAT (inte för mjuka).. SEN MASSOR MED ÖRTSALT =D
jag har alltid rätt.
Skinka och tunt, skivad gurka
whoopzidoo