Snabbaste sättet att gå ner i vikt?
Ja. För att gå ner i vikt snabbt, helst till mitten av juni. vad ska jag göra? Funderar på köpa ephedrine, och vara ute o gå & bara äta nyttigt, kommer det funka? Och Nej, jag tänker inte Tjacka=) Tips tack!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja de är klart att de hjälper att promenera å äta bra!
ät protein ungefär var tredje timme, ät väldigt lite kolhydrater... du kan fylla på med lite extra kolhydrater på frukosten och efter träning, annars väldigt lite om du ska gå ner fort...
fan va rolia
självsvält och överträning! du betackade dig inte dumma kommentarer så där kom den!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
d viktigaste e att du stoppar i dej mindre kolhydrater tex än va du får i dig. låter kanske korkat men så e d =)
vi är överallt!
Okej okej, thx för tips, nån som har erfarenhet av efidrin? Det skall hjälpa mycket har jag hört. Har bara testat lite.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt ärligt. ät inte. ska man gå ner för en viss perid snabbt e det bara o inte äte. visst man ska inte dö men ät bara några gr per dag o då helt fettsnålt. intew nyttigt men det funkar bra ändå.
som minibrus säger är det enklaste att inte äta, sen övermotionerar du, i början är det enkelt eftersom kroppen bildar knark i kroppen som gör en glad jobbigare blir sen när du blir trött och deppig och blir tjock igen men det kan du väl ta då eller så går du ner långsamt och slipper det!
Lyricist
2007-04-23 00:50
Käka östrogen, så kommer du få panik och hitta tolvhundra bantningsmetoder första kvällen:D
för å gå ner i vikt ska du stoppa i dej mindre än va du gör av med... sen finns det olika piller osv av Twinlab eller vad som , som ökar din fettförbränning... men annars e d bara å äta mindra av allt du brukar...käkar mer sallader...käka ingenting innan du går å lägger dig. och du måste röra på dig..ut å gå,jogga eller på gymmet... så kommer du gå ner i vikt hur mkt kg pratar vi om?
vi är överallt!
Hehe tack så mycket, så mycket som möjligt=)
Efedrin är både ett prestationshöjande och hungerdämpande, det är dock klassat som en dopingdrog men är faktiskt inte narkotikaklassat + att du får släppa allt sprit och öldrickande, eftersom att det är poppis at ha den som partydrog, och då kommer du nog defenitivt att torska (har för mig att blandningen av efedrin och alkohol gör substansen olaglig)
In the quiet words of the virgin mary: come again?
jahdu
Det lär den väl ha, annars skulle den nog inte postas under politik tror jag. Martiin89 är således GPs pseudonym.
Sen så undrar jag lite över det här med
"d viktigaste e att du stoppar i dej mindre kolhydrater tex än va du får i dig. låter kanske korkat men så e d =)" Alltså är det inte jääävligt svårt att stoppa i sig mindre kolhydrater än man får i sig? Jag har försökt med det där, har även försökt att stoppa i mig mindre kolhydrater än jag får i mig. Men på nåt mystiskt vis slutar det alltid med att jag stoppar i mig exakt lika mycket kolhydrater som jag får i mig.. Underligt det där. Och till trådskaparen, Göran Persson eller vem du nu är. Att inte äta är inte speciellt smart, kroppen ställer in sig på svält och förbränner inte fett utan börjar spara reserverna för att du ska klara dig så länge som möjligt. Ät istället ofta, 5 gånger om dagen iaf. Ta en promenad innan frukost, en joggingrunda ca 3 gånger i veckan. Och låt bli kolhydraterna, och de onyttiga fetterna. Tack och hej.
"Har även försökt att stoppa i mig mer kolhydrater än jag får i mig" ska det givetvis stå, lyckades skjuta mig själv i foten där. Darn.
vikt + politik = </3
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Du kommer ju mest att förlora muskler och vätska på att gå ner fort men det kanske du vet? Du blir alltså inte smalare, utan bara klenare.
Varför ligger detta i politik tråden?
...
Jag skulle inte rekommendera Ephedrin för att gå ner i vikt det kan vara skadligt för ditt hjärta.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
skönt att alla e exeperter plötsligt
du kan ju alltid börja Knarka.. då kan du gå ner en jävla massa i vikt.. kanske inte så smart men om inte det andra fungerar så börja knarka..
efedrin funkar inte så jävla bra. det är en mycket mildare version av amfetamin o fungerar ungerfär likadant fast i mycket mindre skala. du ökar ämnesomsättningen kraftigt o blir lite hyper. många fastnar mentalt i efedrinet o mår bra så länge dem käkar d o e smala. men d har en tendens att hämma den egna kroppens omsättning o när du slutar kan den till o me vara sämre än när du börja.
Min flickvän har gått ner ca 12kg på några månader utan att göra någonting speciellt, hon slutade dock äta godis, dricka läsk, skippar socker i kaffe/te osv.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
robbie haha ja märkte att ja skrev lite skevt där, men ja rättade till det nåt inlägg under ;)
vi är överallt!
tjack borde funka prima, men du lär inte kunna sova hehe
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.
köp upp alla pengar.. funkar ofrivilligt för mig just nu :/
Ärligt.. det finns inga genvägar, går man ner fort är det inte i huvudsak fett man har tappat, utan vätska och muskelmassa. Visst kan man ser smalare ut för ett tag, men det kommer du snabbt att gå upp.
Det enda riktiga är att äta rätt, fullkorn, rätt fetter och grönskar. Röra på sig är a och o. Helt enkelt, ät mindre kalorier än vad du gör av med.
www.netdoktor.se klicka fram dig till övervikt. Finns en bra sida där med bland annant "matlådan".
-om jag hade nyonkläder på mig skulle jag vara en lysmask...
Efendrin är skadligt för dina organ och förstör kroppens egna ämnesomsättning. Det finns tom fall där folk har dött utav ef.
Skivsamlare
2007-04-23 12:40
nån har säkert redan sagt det, men jogga innan frukost. När blodsockret är lågt bränner du mer
fair enough..
orkar man verkligen gå ut o jogga om blodsockret är lågt?
We call them winerbrods.
Martiin89 - eh. efedrin går fetbort. då är det mer hälsosamt att tjacka. ut och gå, ta låååånga promenader, gärna regelbundet. när jag jobbade på hemtjänst så promenerade jag i snitt 4 timmar per dag, varje dag. gick ofrivilligt ner 9 kilo på ett par månader (och då åt jag bara skräpmat, till exempel en semla till lunch...med en delicatoboll som dessert till semlan...och sen bigmac, friterad mat eller pizza till middag) för att inte fortsätta gå ner i vikt...
We call them winerbrods.
Som sagt ovan, om du funderar på efedrin är det fan lika bra med mindre mängder tjack. Betydligt effektivare. Men ska du gå ner i vikt och hålla det nere måste du träna, regelbundet och mycket. Sluta leta snabbfixar till allt.
kör med T3 eller vissa växtgifter, bränner till och med bort hjärnfett
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
kloak jogga innan frukost förstör matsmältning o ämnesomsättning för hela dagen. jogga istället nån timma efter frukost
vi är överallt!
sluta äta, mat är overskattat.. drick vatten istället..
K.I.S Killaz In Suits
vart kan jag köpa ephedrine?
Borja jogga innan frukost. At nyttiga sallader typ 2 ggr om dagen. At inte efter 5 pa kvallen. 3Kg i veckan..
Köp en brudtidning, där finns det nya tips jämt.
whoopzidoo
_NoVA_ P21 Not true! Före frukost är du tom på kalorier, alltså måste kroppen använda sig utav sina reserver.. i det här fallet fett. Dessutom kommer kroppen igång, börjar arbete och är redo att förbränna resten utav dagen sedan. Däremot ska man dricka vatten, inte börja helt tom. Promenad innan frukost gör underverk!!