I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En ny site tar över världen..

Övrigt - Blandat

2007-04-22 17:00

En ny site tar över världen..

Om jag ställde frågan till er för några år sedan, hade nog dom flesta svarat en sida som youtube. En sida där man kan söka, lägga upp, olika videos runt hela världen.

Nå, nu finns det ju redan en "youtube". Och det finns miljontals Communitys, alla med olika inriktning, men alla med likadana tråkiga (?) funktioner.

Allt ser rätt likadant ut nuförtiden.

Min fråga då?
..Jo vad för slags sida vill ni se dyka upp härnäst?
Nu menar jag sidor som kan komma att göra stor succe, eller ge stort intresse. Något som känns nytt, något som ingen kanske har tänkt på? Vad önskar du fannas på Internet (för sida) som i dagsläget inte finns? Eller allafall nästan inte finns.

Youtube, är en grymt exempel på vad för slags "succe sida" vi letar efter, Myspace, Playahead, ja listan är lång.

Men som sagt, allt det där känns rätt pasé, gör det inte?

Kom med era ideer, så ska vi se vad vi kan göra för att göra eran önskan till våran lag.

Vi är ett team på 5 personer som sitter och utvecklar lite ideer, och liknande för en kommande STOR SAJT.
Men nu behöver vi höra vad ni önskar, vad ni vill ha, vad folket vill se, höra, göra, använda helt enkelt.

Give us some hot shit and we will bring it back to you! =)