I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skämt som gått för långt

Övrigt - Blandat

Hangaround

2007-04-21 14:15

Skämt som gått för långt

Berätta om skämt som ni hört som gått för långt. Jag skall dra en anekdot som jag bara hört, men vilken är sann. Det stod i tidningen och sådant så jag har belägg för att det inträffat.

Det hade varit någon hemmafest i en by vid Östersund. Några IQbefriade människor som var äldre än 20 ville skämta med sin kompis som däckat i soffan. Så de hämtade superlim och klistrade ihop hans ögon. Dagen där på hade han vaknat av att han inte kunde öppna sina ögon.
Han fick reda på vad som hänt och det var givetvis inte bra. Han fick åka in på akuten där dem skar bort ögonlocken. Nu vet jag inte riktigt vad som hände efter, om han polisanmälde eller om hans ögonlock vart lagade.

I vilket fall så tycker jag detta är enbart idiotiskt och inte roligt på något sätt. Skall kolla upp om jag kan hitta något om vad som hände efter. Men tills det så får ni skriva liknande saker.