Skor storlek 18½
Jag (eller min kompis igenkligen) letar efter en sida där dom säljer snygga vardagsskor, typ sneakers, i storlek 18.. Ngn som har ngra tips?
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer
älskar stavningen på e gentligen...
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
älskar stavningen på egentligen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan, candide, du hann före :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jaja, den är fiiin...=p
Det finns en affär i Arlöv som säljer skitstora skor vet jag. Kan fråga bror min vad den heter om dom har en hemsida.
Antingen jääävligt stora skor, eller frrruuuktansvärt små skor, det där..
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
det skulle vara snällt =)
Nu blir det lite många inlägg i rad här, men jag utgick från att det var stora skor ni letade efter, my bad.
wtf? jag har 10½ det är typ 44-45, hur stora fötter har han egentligen??
Procreate, receive compensation.
Han har grymt stora fötter, basketspelare på över 2 meter..
Nu när vi ändå håller på med skor och grejer, vet någon var man kan hitta en tabell som översätter mellan mm us och europa i storlek? På wiki får man bara massa formler och grejer och det orkar jag inte, vill kunna se i tabell.
xavante P12 Det var skor jag menade=) Men är inte säker på att storlek 53 räcker..
Nej jag såg nu i efterhand att dom inte hade tillräckligt stora på den sidan.. men tanken var god iallafall!
xavante P12 Jag har en sån converter på min mobil, säg vilken storlek du är ute efter så kollar jag, om du menar skostorlekar?
Aa, jag kan be hans flickvänn mäta om du vill =p
Sjysst! Vad us 12 och 13 blir i europastorlek och i mm vore grymt och borde nog räcka
12½ = 46 13 = 47
Gött, då var det ungefär som jag trodde då. Impulsbeställde ett par skor precis och chansade på storleken för jag orkade inte kolla upp =)
Procreate, receive compensation.
Hehe, då hade du tur då. Ngn på whoa måste la ha stora fötter och kunna svara på min fråga?
stora fötter är en grej.. det där, det är något helt sjukt!
....eller?
Hehe, jo, de e la de
jadis F20 kan du mmsa den där konverteraren eller möjligvis bjuda på länk där man kan ladda hem den? =)
nils P21 Vet inte om det går.. Den fanns i mobilen när jag köpte den.. Går det att mmsa den i allafall?
nils P21 Säg vad du vill ha "converted" istället så kollar jag
ääh jag vet inte vad jag vill ha konverterat nu, tänkte mer det skulle va kul att ha så man kan konvertera tjejers skostorlekar så dom tycker man är lite internationell ;)
haha =p
finns ett par afettor helvita inne på sneakersnstuffs hemsida i storlek 18, rappa på lite så kanske ni får..
http://www.earforcefm.blogspot.com
Tackar tackar:)
köp dom snabbt annars köper jag dom :)
Haha på tal om skor så har min polare 38, och han är kille, och han är 20 år, och han är smal men vi säger till han att han är tjock så han blir skitledsen, det blev han iallafall förra året när vi sa det. I bowlingskor har han 36, askul.
There is plenty off fish in the sea.
har man större än 53 ska man fan inte ha skor, monster!
IKON THE FUCKING HOLOGRAM! lots of love for Cleeas "Raggi"
hahaha herre jävkar vilka stora fötter!
Haters gon' hate...