I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på intressanta saker att göra med min kontaktperson?

Övrigt - Blandat

2007-04-20 10:58

Tips på intressanta saker att göra med min kontaktperson?

Jag har en kontaktperson som jag varannan vecka ska göra något intressant med, istället för att göra det vi normalt gör som kan bli lite tradigt varje vecka..

Jag får alltså bestämma praktiskt taget vad som helst, men det ska helst ske en vardag i början på veckan och på eftermiddagen.

Men jag har lite dålig fantasi. Jag vill att det ska vara något intressant och något smått lärorikt nöje, inte bara gå loss på Cybertown så att säga.

Jag har kollat upp olika kurser av alla dess slag men de passar oftast inte in i vårat schema.. Jag behöver förslag, jag är öppen för det mesta! Museum har jag redan tänkt på, men jag har noll koll där så om det är någon som har tips på något intressant och sevärt så hojta. Sen sa en person att man kan ha "restaurangtema" dvs. att man går runt och prövar olika länders mat osv. i några veckor och blir några erfarenheter rikare. Det lät kul! Bio funkar också, för jag älskar film.

Men det är allt jag har. Någon med ideér? Vore kul med variation..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.