I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att fjärta

Övrigt - Blandat

2007-04-18 11:39

Att fjärta

Varför ser många det som pinsamt när man fjärtar?

*stundens ingivelse gjorde att jag startade denna tråd*

2007-04-18 11:42
Vissa saker ska man hålla inom sig, fjärtar är en av dem, så länge man befinner sig bland folk. Kan inte tänka mig någon som tycker det är trevligt med nån som sitter och fiser och äcklar sig, jag vill inte veta om min polare åt bruna bönor igår eller inte ....

Men är du ensam så fjärta på?

2007-04-18 11:48
Pinsammast är nog ändå att säga "fjärtar" och "fart on dude's"...
Speciellt när man skriver fel :)

Sen får någon förklara vad "stundens ingivelse" betyder... Eller framförallt vad det gör i den meningen som trådskaparen skrev.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-04-18 11:52
För det första så är ordet fjärt ett otroligt bra ord för detta fenomen, för det andra så är det inte äcklingt, det är bra. Fina flickor....

2007-04-18 12:01
för att det anses fint att behärska och kontrollera sin kropp.
alltså jag skäms så jag vill dö bara för att min mage kurrar när jag är hungrig. jag inser ju själv hur löjlig jag är, men faktum kvarstår, allting som tyder på en brist på den här kontrollen skäms jag för, allt som signalerar att jag faktiskt är mänsklig.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2007-04-18 12:19
Nyss kunde jag inte hålla inne den skinksås jag nyss åt, jag var helt enkelt tvungen att släppa på trycket. Och inte helt otippat gick en kollega förbi mitt skrivbord preciiiiiiis när doften spridit sig.

Vad säger man? Världsklass!
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift

2007-04-18 12:24
mindcolecter P19
Nej. Vadå?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-04-18 12:35
för att du fjärtar på snubbar kanske?:)

2007-04-18 12:36
varför det är pinsamt kan väl en hel del bero på att det oftast inte luktar allt för gott när man gjort det? att t.ex. rapa inför någon spelar ingen roll för min del men att fjärta/prutta/fisa (vad ni nu vill kalla det) känns snäppet äckligare just i den meningen om att det oftast inte luktar havsbris eller blomsteräng.

2007-04-18 12:38
Tänk om alla runt omkring dig sprang runt o fes hur som helst, det skulle ju aldrig gå att åka tunnelbana, åka hiss eller sitta på kafe.
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Rätta mig om jag har fel.

2007-04-18 13:11
För er som inte visste det så inandas man ca. 1.5 liter tarmgas varje dag.

2007-04-18 13:12
Mmmm tarmgas...
My heart lives in my vagina.

2007-04-18 13:23
saker som transporteras genom brunögat brukar inte vara på önskelistan direkt
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know