I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shorts när det är som bäst...?

Övrigt - Blandat

2007-04-17 20:40

Shorts när det är som bäst...?

Jag är den typen som en varm sommardag har långa diskussioner med mig själv om jag ska ta shorts eller några vanliga par med byxor som jag haft hela vintern. Den typen som vill tillbringa varje minut av sommaren ute men ändå inte känner mig helt hemma i båda shorts eller linnen...

Linnen har jag börjat ha nu ändå efter att ha kunnat acceptera att mina tändstickor till armar också förtjänar att få se sol ljus.

Men shortsen är kvar, jag tycker det är tillräckligt jobbigt att använda för att jag hellre ska svettas i byxor. Mestadels för att jag gillar att ha sneakers och då i shorts så ser mina kanoter till fötter större ut än vanligt...

Så hur gör alla andra shorts hatare på sommaren? Står ni öga-mot-öga med eran fiende och sparkar den i pungen eller som jag, har en svettig pung?

Om ni då ändå lyckas besegra denna fiende vad blir det då för shorts? Dess super fräscha nya badshortsen som kommit på senare dagar? Ett par i khaki av den lite längre sorten? Eller ett par avklippta jeans som är så små att inte ens tjejer skulle kunna ha dom med gott samvete?

//Förvirrad sommar älskare