I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Att skaffa familj.

Övrigt - Blandat

   

2007-04-16 01:34

Att skaffa familj.

Tja, jag har tänkt på detta mycket och så men jag började riktigt diskutera det med min kontaktperson för 2 veckor sen och då slutade det med att jag vill faktist redan nu skaffa mig en flickvän och skaffa familj med barn etc, jag är 20 bast och har aldrig haft en tjej i hela mitt liv och sen kommer och känner att det är detta jag vill, hon sa att det är mycket få killar vid denna åldern som känner att dom är redo eller vill ha barn vid 20 års ålder. Jag tror att jag vill ha familj pga att jag aldrig haft en relation men vet inte om det isåfall skulle va fel steg att ta eller rätt, många säger nog att man ska leva först men jag tror inte att det skulle bli en sån stor skillnad då jag har min familj som skulle hjälpa till etc när det behövs.

Så hur ovanligt är detta? är tjejer redo att skaffa varn vid den åldern.. Ska jag vänta eller ska jag ge mig ut och skaffa familj :)? ja vad tycker ni.. är jag helt normal eller strävar jag efter något annat än det jag vill?

iaf skulle va skoj att höra vad ni har å säga, och ni sukkas som kommer skriva dom mest onödiga tråden denna veckan.. gör det då jag bryr mig inte.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."