I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuering-probs

Övrigt - Blandat

2007-04-14 15:42

Tatuering-probs

Har lyckats med bedriften att dels boka in tid på Downtown Tattoo i södertälje och även boka in tid på Lilla Gatan tatuering i Solna.

Downtown skulle ha 2000 och tog 500 i "depositions-avgift" när jag bokade, Lilla gatan bokade jag över telefon för att en polare rekommenderade dom, dom har rabatt för gnaget-relaterade grejer och skulle ha under 1 lax.

Nu till min första fråga; kan man få tillbaka dom där 500 när man avbokar?

Fråga 2; vilken är bäst av Downtown och Lilla Gatan? Ni som tatuerat/besökt nån av dom får gärna skriva vad ni tyckte.

Peace

Snus är de intellektuellas drog.©

2007-04-14 15:45
jay-e

gnaget relaterade?? ja ska trycka upp skölden i höst...tycker du jag ska gå dit dåå??

vad ska du göra?
vi är överallt!

2007-04-14 15:53
Dra och kolla i deras pärmar och se vad de går för. Pengarna får du tillbaka om du avbokar en viss tid innan besöket.

2007-04-14 16:37
Min polare tattuerade sig på lilla gatan... såg helt förjävligt ut... där skulle aldrig jag tattuera mig

2007-04-14 20:35
Jag har iofs sett en del nice grejer från lilla gatan..
råsundavägen represent!
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-04-14 22:58
tror de var på downtown jag gjorde min första tat för ca 6 år sedan. jag tycker jag blev övertalad till ngt jag inte ville ha (färg) men annars tycker jag om min tatuering
är de den som ligger typ mittemot crazytown eller vad stället heter i södertälje?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-15 00:09
Ja det är det peppis!
"Och då ska du sälja din gameboy för att du ska flytta hemifrån?<br> Hur liten är lägenheten?"

2007-04-15 00:11
ok. ja då var de där jag gjorde min första. de var rätt dyra redan då, en anledning till att jag inte ska göra mina nästa tats där nu. jag väntar hellre till augusti i tumba hos hector än o gör de e slöddertälje för inte så mkt mindre pengar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-15 12:26
Lilla Gatan var helt ok när Daniel jobbade där. Nu är det inte alls vidare bra...

2007-04-15 18:36
CrackPipe P27

instämmer helt!

2007-04-15 23:17
lilla gatan e inte jätte bra... har gjort en där, men har bättre erfarenhet på andra ställen. finns många andra bra ställen i stan.
? _ ¦ _ ¦ _ ¦ ¦ _ ?

2007-04-19 15:39
_NoVA_ P21

Låter fett najs! Jag gjorde iaf min på Downtown och blev riktigt nöjd. Fick dessutom 500 rabatt av någon konstig anledning så den gick på 1,5.
Kan starkt rekommendera dom när du ska göra din, fråga efter Henke.

Hade för övrigt glömt bort den här tråden, men tack för alla svar :)

Bild på gaddningen, dock är bilden tagen med mobilkamera inne i studion direkt efter att han dragit sista strecket så den ser bättre ut nu.

Men enjoy; http://apr19b.imghost.us/lZIF.jpg
Snus är de intellektuellas drog.©<br>

2007-04-19 16:07
Även om du skulle gå till den under 1000 så tjänar du på det även om du inte får tillbaka pengarna så penga mässigt är det ett självklart val, dock vet man ju inte vad som händer hur bra det är eller så..
Men du lär juvara mer populär på gnagar stället sen..
Så gå dit ;)

2007-04-19 16:50
Muzzka P18

hehe, har som sagt redan gaddat mig.. men tack iaf :)
Snus är de intellektuellas drog.©<br>