Din största bedrift
Jupp, precis som rubriken lyder. Ta er tid att berätta lite om er /era största bedrifter. alltså sådant som ni kan vara stolta över att ha åstadkommit, passa på att glänsa nurå
Gjorde 5 mål och 9 assister i en innebandymatch vi vann med 17-1
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Klagomål like whoa --> Tja det vore ju dumt att du som trådskapare skulle bidra med ett eget inlägg angående topicen ... annars så har jag fått hole-in-one på flertalet minigolfbanor!
hah..kanske inte har nåra bedrifter mannen:p nämen nivå 17 på dansmatta är väl en bedrift eller?
min extremt överfeta högskoleutbildning + att jag redan har betalt av bostadslånet på lägenheten :)
We call them winerbrods.
"jag har sjungit fångad av en stormvind av carola solo utan musik för hela skolan" MAHAHAHHA, social suicide deluxe men starkt gjort av dig ja hade aldrig gjort det själv kan ja säga
jag fick MVG på ett historie prov om upplysningen, jag fick reda på provet dagen innan vi skulle ha det. blev lite extra glad och gled i genom varje letion på dagen:D var oerhört stolt då.
Från att inte ha löptränat alls så träna jag upp på en sommar så jag fixa att springa en halvmara. Rätt stolt fan.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Jag har målat inför 400 000 pers, motherfuckers!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
En solig sommardag när jag och en bekant någonstans i smålands skogar var ute och sköt med våra hemmagjorde pilbågar lyckades jag av ren slump pricka med min pil så att den satte sig i bakre änden av hans. Vi stod och stirrade stumt på hela spektaklet i säkert en kvart efteråt, båda förstod att vi fått bevittna något som varken ska eller får hända i verkligheten, och jag vet inte om han tänkte samma sak för vi gick tysta därifrån och pratade inte om det efteråt, men i alla fall jag blev den dagen övertygad om att robin hoods verkligen existerat, och att hans ande förmodligen fortfarande vandrar runt på våran jord.
För det första nazkar , du är fan inte normal någon stans, ta inte illa upp.. En av mina stoltaste dagar var när jag gjorde 2 assist och 2 mål som högermittfältare när vi vann med 6-5
spelats i slow motion på Eurosport men det är ingen bedrift i sig kanske
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skojade förresten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en gång i femman när alla i klassen satt i en "ring" och körde nån slags sammanställning om hur veckan varit så fick jag beröm av 16 pers för att dom tyckte att jag var en så bra klass-stödjare, vi var 22 st i klassen .. patetiskt, men jag glänser fan fortfarande lite med det ibland, i smyg då :)
- men nog om dig nu.
sägga balle åt whoa
Men lika glad är jag för det!
Min största bedrift är att man fortfarande lever.
jag pluggade en hel natt till 2 prov. En bok som jag skulle göra analys på, samt en programmeringskurs. Hade inte läst boken utan skumma lite igenom den och drog slutsatser utifrån det. Gjorde exempel från programmeringsboken. Sov 2 timmar den natten. Fick VG+ på programmeringen och MVG+ på engelskan. Boken var rosemary's baby så den e väl relativt lätt att analysera, men ser det endå som en bedrift när man inte läst boken! sen lyckades jag bli överlägsen skyttekung i mitt bandylag för ett par år sen när jag fortfarande spelade seriöst. Året därpå gjorde jag mitt snyggaste mål någonsin. Ett par meter utanför straffområdet, lite ur vinkel drog jag ett stenhårt skott i krysset. Det var soft. Sen vet jag inte mer riktigt, alla har väl gjort ganska många bedrifter men det där var några av mina.
Muhjmathil_Ahmd "Jag har målat inför 400 000 pers, motherfuckers!"
Damn, berätta mer
gick ner 30 kilo. blev av med massa idiotvänner. flyttade hemifrån.
What I said, yo!
Gjorde 12 ass och 6 kassar i en bandymatch. Som högerback! Vi vann med 28-4
Aldrig mer....
Jag som 5-åring pryder framsidan på en Dansk lokaltidning.. ;) Flyttat ifrån Stockholm :D
-- Mellanslagsanvändare --
Fick MVG på alla delar i nationella provet i Engelska A (jag e rätt lam i skolan för övrigt så det var jag fett nöjd med) 5 assist och ett mål i hockey när vi vann med 6 eller 7 - 1 Lyckats svepa en halva ouzu och en halva tequila på 20 minuter för att sedan bli medvetslös. Ja det är nog allt, vilka bedrifter alltså :(
b0b0b0b0
-ha en bild som pryder hela första sidan på svenska dagbladet.
Tänkte på en rolig sak. Jag satt på en kemilektion och lyssnade på mp3. Efter en timmas genomgång frågar läraren mig någonting om tal på någon skit, och jag sa 36, och det var helt rätt :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
mina betyg och att jag än så länge klarat alla tentor på handels.
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Att jag lyckades utbilda mig till Spansk tolk och kan nu prata 7 språk flytande
nämen fy fan karln!! gå och klipp dig
Mvh det är väl ingen bedrift, bara ren tur. MEn det kanske händer dig ofta, då har du typ ett 6:e sinne hah men du kände väl bara för att dela med dig weird majoritetens bedrifter har antingen med skola eller idrott att göra, mina också förresten men man märker när man ställer sig själv en sådan fråga att man egentligen inte är så märkvärdig haha iaf jag =)
jag har framträtt som en av Bubbles-tjejerna på en skolresa. jag klarade Ollie 2 Manual 2 Kickflip på skateboard förra året. när jag var ungefär 10 år lyckades jag få min 4 år äldre bror att gråta! revenge jag gjorde ett mål i ishockey när jag spelade i knatteligan i Finland för Kiekkoketut
Haters gon' hate...
min fil kand. inte så mkt o hänga i julgranen för andra kanske. men stort för mig.
Hmm, det första jag kom att tänka på var min första b-lagsmatch och vi låg under mot Kalmar FF med 2-0 så gled jag in i halvtid och gjorde fyra mål och vi vann med 4-3. Då var jag kung dagen efter i skolan, iallafall enligt mig själv.
There is plenty off fish in the sea.
supermercado, ett kulturprogram som heter "Strömsö", 400 000 var deras egen uppskattning, jag har ingen säker information. Tillräckligt många iallafall! :)
400 000 Nu snackar vi Woodstock siffror. Förmodligen så var det 40 000 pers.
Nope, det är Finlands populäraste kulturprogram, varje avsnitt sågs i genomsnitt av 400 000 pers.
...Men jag kan förstås ha fel, jag mailade just och frågade. Återkommer.
Lyckades missa ÖPPET mål från 5 meter 3 minuter från slutet i en fotbollsmatch..hade jag satt de målet hade vi vunnit serien. rätt bra gjort ? ;)
http://indiejames.blogg.se
jag föddes det va fett komplicerat...
Jasså, jag trodde att det var på en festival eller något,.
När jag slog alla med hästlängder i cooptesten skolan, trots att jag inte tränade, men rökte.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Att ta stundeten med betyg som ligger i toppen i klassen. Vilket kanske känns högst osannolikt för många att jag skulle göra. Ta körkort. haha, jag har inte många bedrifter som skjuter i höjden som är direkt värt att nömnas, bara många bedifter som ligger långt över medel kanske :P
Mitt barn i magen :)
jag och en polare var och lekte i skogen sen hittade vi ett grytlock och började kasta frisbee med det. Min kompis sprang i väg i rädsla att jag skulle kasta mot han och hoppade bakom en stor sten. Jag kastade locket med all kraft jag hade och på något sätt så prickade jag han i skallen där han satt bakom stenen. då kände jag mig rätt evööööööööl! :D
remember my name<br>you'll be screaming it later!
servo haha, fick en görrolig bild i huvet :p pretty evöl
Bli uppdragen på scen och hinka med m.o.p (och att ha min bild över hela svd's framsida)
har spelat cello i globen, och samtidigt varit med i guinness rekordbok
http://felidae-music.com
monterat en ikeasoffa med en frisk arm (visserligen blev det fel, men hallå, i alla fall liksom) lyckats pruta ner priset på den första bilen jag köpte (hela 5000:-, skitnöjd) lyckats vara med i aftonbladet, radio, lokaltidning osv flera gånger även fast jag inte hade med saken att göra. (attentionwhore) arrangerat ett relativt lyckat jam/battle med ingen erfaranhet i ryggsäcken, med 0:-budget, med ett heltidsjobb att sköta samtidigt (blev aslyckat med publikrekord och skitnöjda artister) ridit in ex antal galna hästar - och lever fortfarande.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
sprungit 100m på 10,7.... Nytt personligt rekord så jag vart nöjd..
Fixat (min defination av...) drömjobbet utan någon som helst hjälp av AMS. Iofs. borde jag väl tacka dem indirekt, de gjorde mig så jävla förbannad med brutna löften och lögner att jag i ren ilska styrde upp hela min jobb-karriär själv (självklart ett STORT tack till dig, du vet vem du är). :)
Dom starkaste sakerna jag gjort är väl 25 tequila på 3 timmar. En annan gång en flaska Ouzo på 10 min. Båda kvällarna slutade mindre bra...
Producent
2007-04-18 13:44
fixa förstahandskontrakt i gbg när jag nästintill var stod utan lägenhet utan att behöva skriva med nån borgesman, höh :p
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
* att jag blev vegetarian: det ar jag javligt stolt over eftersom jag velat det sn jag var 11-12 men inte fick for mina foraldrar eftersom det var "onyttigt att inte ata kott". Ingen runtomkring mig var veg heller sa alla puschade alltid att man skulle ata kott och jag alskade verkligen hamburgare, lovbiff och annat gott, men en dag sa jag bara nej och har inte atit sen dess. * att jag lyckades lara mig svenska (flytande, mer eller mindre) pa tva-tre manader nar jag var 6 ar gammal. * Att jag vagade slappa allt och flytta till Spanien (flyttar dock tillbaka i juli)
NC , vad det där du! hah fan va tungt ja vill oxå :(jukkus , hur kom du med i guiness rekordbok?LOria l"yckats pruta ner priset på den första bilen jag köpte (hela 5000:-, skitnöjd)" du har riktiga skills, ja hatar å pruta är antagligen för feg, funkar ändå inte i SVerige av min erfarenhet iaf.