I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gammal Skol Kamrat Försvunnen?

Övrigt - Blandat

   

2007-04-12 19:16

Gammal Skol Kamrat Försvunnen?



Slog up tidningen när jag kom hem och lus läste lite tills jag såg en bild på en gammal bekant. En tjej som jag gått i samma skola med är försvunnen. Hon gick 2 klasser över mig och jag hadde aldrig nån speciell kontakt med henne. Hälsade ibland men inget mer.

Tillbaka till tidningen. I varje fall ser jag en bild på denna gammla skol kamrat med texten Polisen söker 20-åriga Eveliina-försvann efter danmnarksresa.

Vet inte riktigt hur man ska reagera men när jag såg bilden på henne och läste texten fick jag rysningar genom kroppen. Det står även att

"-Eveliina är väldigt plikttrogen och brukar alltid höra av sig. Det säger polisen Olavi Tidefjärd och brrättar att Eveliinas mamma fyllt år under tiden dottern varit borta och att hon trotts det inte hört av sig."

I mean creeepy. Nåväl hoppas hon mår bra och är väl behållen.

Syftet med tråden: Berätta om något liknande hänt er? Något ni läst i tidningen som ni hakat up er på. Självklart är det trevligare om ni känner personen i fråga eller har någon slags anknutning till h*n.

Det var allt för mig // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.