I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allvarligt Dilemma

Övrigt - Blandat

   

2007-04-11 14:03

Allvarligt Dilemma

Hej gott folk! Nu e det så att jag har ett ganska allvarligt dilemma. Har funderat ganska länge på att göra ett könsbyte från man till kvinna. Det hela började redan som 6-7åring då jag ofta bar kvinnokläder och sminkade mig "på skoj" för att jag tyckte att det var både finare och skönare. På senare dar har jag inhandlat en del kvinnokläder men bär dom endast när jag är hemma och när ingen ser på. Vågar inte öppna mig och tala ut om problemet för varken mina föräldrar eller kompisar som förmodligen skulle tro att jag driver eller e helt väck i huvet. Vet inte vad jag ska göra, har känt mig mer feminin än maskulin hela mitt liv och funderat på könsbytet under en längre period nu men vet inte om jag vågar ta steget. Kommer jag ångra mig efteråt eller kommer mitt liv att bli bättre?, det e frågan som snurrar runt i mitt huvud dagligen.

Vad ska jag göra?

nämen fy fan karln!! gå och klipp dig