I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

keps...storlek

Övrigt - Blandat

Producent

2007-04-10 13:42

keps...storlek

tänkte inhandla en ny keps nu till sommaren....men ska man köpa en keps som är 1 storlek för stor eller ska man köpa en som passar perfekt? snackar allså om en New era keps....

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Producent

2007-04-10 13:59
aha...så man ska allså satsa på en större storlek...tackar
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-04-10 14:46
jag har bara new era som sitter perfekt..och jag trivs med det. :) dom krymper väl inte alls? men det är väl en smak sak om du vill gå och peta på den hela tiden så den sitter på plats, jag tycker bara att det är jobbigt med förstora kepsar :)

2007-04-10 15:33
dom krymper fan inte, ja börja använda en för liten, o nu sitter den perfekt.. tillochmed lite för stor! använd en som sitter bra för dom töjjs o blir perfa sen! en förstor blir bara påsig, säckig o ful!
Lyricist

2007-04-10 16:16
Som sagt en smaksak! Jag gillar dom lite för stora faktiskt.Så jävla gay annars!

2007-04-10 16:22
ja ellerhur..dom krymper inte alls..mina har aldrig krympt heller..men det kanske är olika där oxå ^^

2007-04-10 17:41
haha, påtala om krympa o förstöra keppan, min pappa slängde in 2 av mina newera keppor i tvättmaskinen....... fick dock 2 nya för d :)
äh, käften lampjävel!