I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

grejj till lessen kompis

Övrigt - Blandat

2007-04-09 21:30

grejj till lessen kompis

en tjej som betyder jävligt mkt för mej e jävligt deppig o sitter o på psyket för hon ahr skärt sej o sånt pga att hon ahr blivit våldtagen för typ ett halvår sen...ska åka o hälsa på henne i veckan o tänkte ge henne nån present som muntrar upp henne lite o visar att aj verkligen bryr mej om henne..men de värsta e att ja typ bara kan lägga 30-40 kr..nån som vet nåt bra o fint man kan skaffa till henne för de?

en död moderat är en bra moderat

2007-04-09 21:31
en fin liten blomma eller kanske ett sött kort ? ^^,
Get Random!

2007-04-09 21:32

Om du har en bild på dig och henne tillsammans så kan du köpa en billig men fin ram och sätta den där i...

Eller så kan du ge henne en gul ros. (Gula rosor står för vänskap, eller vad dte nu är).

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-09 22:11
Världens sötaste lilla gosedjur som får symbolisera dig när du inte kan finns där för henne?
Som dröm var den vacker att få!

2007-04-09 22:13
Fast köp inte en för liten, den ska vara lite gosig. Den perfekta =)

2007-04-09 22:27
Inte någon jävla nalle vafan, det är inte dagis hon går på.

Krossad_ankas idé är bra. Annars kan du bränna en skiva med hennes favoritmusik (om hon har tillgång till stereo).
Blommor funkar alltid.
fortsättning följer.

2007-04-09 22:35
gosedjur är ju grymt ju.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-04-09 23:28
Mmm jag gjorde en present av ett gosedjur när en kompis till mig flyttade utomlands.
Då sprättade jag upp ryggen på gosedjuret och sydde in en påse och en dragkedja sen fyllde jag den med massa lappar med olika små foton på oss genom åren där jag skrev hur underbar den personen var och hur mycket jag saknade henne eller massa roliga citat som har sagts under åren... och självklart lite svenskt godis.
Varje gång som hon kände sig ensam eller att hon saknade oss eller Sverige så kunde hon öppna honom och ta del av oss.

Det var uppskattat!

2007-04-10 01:14
Det var en jättesöt present Michaela. Men dragedja har jag hört är ganska svårt att sy fast om man inte har lite kunskaper så jag skulle satsa på en vanlig kardborr-ficka.

2007-04-10 01:46
köp en ben and jerrys glass, alltid uppskattat!
loosage!

2007-04-10 01:52
har du ett kort på er tillsammans kan du ge det med nåt fint skrivet under. eller tycker du om att skriva/rita, så tror jag inte det finns nån som inte uppskattar nåt sånt. jag skulle gråta floder av uppskattning iallafall.

fick världens finaste nyckelring av en av mina bästa vänner nyss där det stod "you make me feel good" på. då grät jag lite också av lycka :) tycker det är skitfint av dig iallafall. så, ge något personligt, det känns mest, iallafall för mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-10 01:53
äh vafan, tror inte hon bryr sig så jävla mycket om vad du köper till henne. viktigaste är väl just att du hälsar på och visar att du bryr dig.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2007-04-10 01:57
Gör något kreativt, lägg ned lite tid och tanke... Det är finast så, pengar är bara pengar...

Rita, pyssla etc. Något som får henne på andra tankar...

2007-04-10 02:00
en liten guldfisk

2007-04-10 02:12
alltså ja, bara du visar dig där är mer än bäst.

2007-04-10 09:06
choklad, en tjej kan inte motstå choklad!
Music is my boyfriend!

2007-04-10 09:44

inte chocklad.. det hatar jag att få.. då måste man äta det för att man måste eller så bara ligger det på ens skrivbord tills man ska på nån fest man glömt köpa present till eller nåt...

Roligare att få en nalle då som michaela gjorde

2007-04-10 14:22
fan vad michaelas kompis lär ha blivit stannad i tullen. "nej, den här ursprättade nallen med lönnfack i ryggen innehåller bara lite foton och lappar från en kompis, jag lovar..."
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25