Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan, tur att skärpan inte var på fingret då hade jag...
Aj, satan i gatan. Jäääääävlar. Fyfan alltså, det där kan inte ha varit skönt.. Hur fan lyckades du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
miss i kameran tyvärr :(
krossad_anka jaadu, stod o skulle slipa en liten metallbit så blev det typ "sneskär" så vipps satt fingret där :)
aj aj aj aj....
olik: Herre gud, du måste ha svimmat?
ja tycker iaf att jag borde ha fått fett ont, men inte ens det, stod o pratade om att ja skulle till sthlm, när dom tvättade det pulserande såret.... men lite scary var det allt
riktig jävla tur att du inte är fotograf iaf haha =D
Jag spräckte hakan en gång, men hade bara foto med mobilkameran, och den mobilen tappades bort helgen efter så har fan inget att posta.
There is plenty off fish in the sea.
Hmm, nu när man kollar på den igen ser din fan riktigt scary ut, skicka in till FHM så får du två?? flaskor sprit för besväret. Om dem nu har kvar den tävlingen, men det tror jag.
haha va? sprit för sår? kan jag leva med :D
Haha, jaa det är jävligt value. Det har varit så iallafall att folk fotade sina skador och sen fick finsprit för det.
jaa, eldrivna verktyg ger verkligen det naturliga urvalet en spark i arslet...
Hakuna matata
kan man räkna med någon slags ersättning för skadan? troligt kommer det bli så att jag inte får någon känsel i fingret och ett fint ärr.... ?
Ja du kommer få en del pengar, när jag bröt armen så var dem tvugna att operera och för det ärret fick jag 18 k, men sen kommer du få mer eftersom det handlar om fingrarna. Mitt satt ju på armbågen, dem tar typ hänsyn till: Kön Placering Storlek Och vad det kommer att orsaka för smärta i framtiden, eller nåt sånt.
eewww, fy fan. akta så att inte fingret faller av. skapade upp mina knän igår och det ser inte najs ut. har gått runt hela dan med böjda knän :(
forever feels like home
tur i oturen.. otur att det hände med tur för oss att du är mindre bra på ställa fokus.
i get more pussy then panty!
var inte min högsta prio att få bra närbilder när jag skulle tvätta såret :D
Jag kräver bättre fokus
<3
fy satan de där va riktigt nasty. måste gjort måttligt ont.
thundercooperfuckinbird
ska lägga om såret om 2 dagar, får bättre bilder då :D idag var det rätt mkt var, men kännde att jag slog upp det igen när ja körde bil, så kommer bli en nice bild på onsdag :D
polare kapade av 3 fingrar i en cirkelsåg på jobbet :(
Bild
"life's a garden, dig it."
Fy fan, hur mår hans fingrar egentligen.
det var hmm 3 år sedan nu, dom har läkt hyffsat, alltså ser rätt bra ut nu, men han kan knappt pekfingret och långfingret, men tummen kan han röra som tur är.
knappt röra *
Då fick han en del cash va?
jepp han har inte fått dom än ifs, men han ska få så småning om
AMEN FY FAN .. jag hade nog dött... jag hade nog fan gjort det..
Hjulet snurrar men hamstern är död
shit vilken panik alltså!
Hangaround
2007-04-09 17:49
För tre veckor sedan högg jag av fingertoppen inne i mörkerummet på skolan. Skulle hugga till testlappar med papperskäraren och CHOP CHOP! Har dock ingen bild men min fingertopp är ny och fräsch nu. Fett coolt att den växer ut igen.
Hangaround
2007-04-09 17:50
Fyfan, hoppade till när jag såg bilden, blä och usch, stackars dig.
Jahopp, uppar nu tråden me min lilla "olycka" på jobbet idag...
Kan inte jämföras me trådskaparens skada men men....
bild1 bild2 skitkonstiga små vita prickar hängde ut från såret som jag putta tillbaka, de va visst "fettkörtlar" lr nåt sa doktorn...
aja peacee....
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
lol..
jag fick 20k för en skada jag fick i tredje klass :P skulle hoppa och glida på snön ner för en backe men landa på ett träd. har inga bilder dock :/ men enligt försäkringsbolaget är jag typ 0.024% invalid.
Född för att springa med saxar!<br>
Hangaround
2007-04-12 17:05
brände en snubbe dig för att du sa upp dig:S vafan berätta mer broder!
Rest: Jag tippar på "tusen" ;)
Hangaround
2007-04-12 19:23
PimpMyStrumpa snubbe och snubbe, det var min svåger..min avskedspresent, stort jävla A på låret:)
Graffare
2007-04-12 19:29
sår skulle raka benen för ett tag sedan! drömmde mej bort å tänkte inte på att rakhyveln va ny! aj aj aj först vart de helt vitt! sen började de att blöda så in i... ah iaf de el äkt nu fast ärret syns väl! väldigt vanlig skada bland tjejer kan jag tänka mej :)
http://beltontorsk.tumblr.com/
haha ja jag misstänkte också nått sånt, men vafan finns ju inget k i tusen, vad e det slang för maddafakkas?
Jag fiser THC !
Hangaround
2007-04-12 19:33
K = Kilo = Tusen, mysteriet löst.
hmm kan det va så jävligt?
Jag fiser THC !
Hangaround
2007-04-12 19:35
tror fan det kan det alltså..
ahaa ok:Dhaha va du me på skiten eller:D
Hangaround
2007-04-12 20:25
njaa, inte direkt..men det var min svåger+resten av kockarna..så 6 stycken sammanlagt..och dom sa att jag fick välja att göra det på det lätta sättet eller det svåra, oavsett så skulle jag bli märkt..så jag sa fuck it och drog ner brallorna:D
kunde inte lägga upp bilden någonstans så ifall någon vill vara snäll o lägga upp den :)
tagen idag:
hehe jaa... :) lite snuskigt är det allt