I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Påskgalningar!

Övrigt - Blandat

   

2007-04-06 20:50

Påskgalningar!

Vet inte vad jag ska säga. Har råkat ut för  påskgalningar. Påsk är väl ändå inte en sån stor supa/knulla/bligalen helg.

De flesta är hemma och det mesta är stängt. Går man ut så går man ut men annars är det inte så speciall. Sitter och väntar på tåget  i Centralen och spelar "snowballfight" på mobilen för att driva lite tid.
Tre personer går av tåget, en kort och rätt kraftig tjej med två killar i keps, camobyxor och bombajacka. Hon pratar rätt högt och jag vänder huvet automatiskt och tittar för att sedan återgå till mitt spel. En av killarna fångar min blick och ändrar hans påbörjade mening från "va, jag ska fan inte sova i soff, hey my friend is into you alot" . Jag skiter i att svara då hans kompis inte ens har sett mig ännu. Tjejen ber honom sluta upp med lögnerna varpå jag hör kompisen undra vad det är som försigår.. "Hehe, jag sa att du var kär i henne" skrattar han. Jag hör de skratta men forsätter med mitt spel. I ögonvrån ser jag hur någon kommer upp bakom mig och ställer ner något. Sen hör jag någon skrika "Hellooooooooo" och där står kompisen med byxorna och kalsongerna nerdragna och välkomnar mig till detta fina land med sin bleka penis.
Jag blir så arg och reser mig upp (förlorar mitt spel också) och backar och får bara ut "letar du efter en anmälning eller jävla blottare" . Han tar lungt på sig byxorna igen och börjar samla ihop sina öl samtidigt som han flinar och skrattar som om han vore världens roligaste komiker.."hehe, det var den parveln" säger han.
"Ja, usch vad ful och liten den var, har du funderat på penisförstoring, du får det säkert betalt av staten så liten som den är" svarar jag och asgarvar. Han gillade visst inte det skämtet och slänger sin halvfulla öl mot mig men missar självklart och springer därifrån.

Det här var min SJUNDE blottarhändelse men jag måste nog säga att det var den roligaste. Alla andra gånger har jag varit dels för ung och för upprörd för att faktist se det roliga i det hela och komma med knäckande svar. Man ska ju håna de och skratta. Inte visa att man blir förskräckt och rädd. Det är det de tänder på men det är jävligt svårt att ignorera den där första känslan. I efter hand så tycker jag att det var en rolig (fortfarande stört) grej.


Berätta om galna påskmänniskor ni har råkat ut för!!


Ni som inte har råkat ut för något än, ha tålamod. Än är det bara fredag

(Min polare blev "tvingad " till att betala för en kram av nån lirare på stan som vägrade släppa taget igår och mumlade "mmmmmm jesus" i hennes öra i typ 5 minuter. Det var låter sjukt roligt)

Glad Jesus Död!!


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.