I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Finns all information verkligen på internet?

Övrigt - Blandat

2007-04-04 00:07

Finns all information verkligen på internet?

Detta är lite av en skott i mörkret (snygg översättning, huh?) men jag har i snart fyra minuter grubblat, kontemplerat och filosoferat på en extremt intressant tanke som jag bara måste få dela med mig av. Jag går därmed emot min ende riktiga regel här på whoa. Den att inte skapa två värdelösa trådar på samma dag...

Vi (kidsen på whoa..) har alltid haft tillgång till informationsmotorvägen du och din mormor kallar internet. Detta har medfört att vi tror oss veta allt, eller iaf att vi rent teoretiskt, med rätt mäng tid, tålamod och dedikation, kan lära oss allt...

Huruvida detta är sant eller inte, är själva idén och anledningen till att jag skapade denna tråd.

Här kommer era instruktioner/frågor:

Har du någon gång stött på spännande information i gamla, slitna böcker eller i suspekta tidningar som du senare inte kunnat verifiera m.h.a. internet?

Har du någon gång fått fakta kastad i ansiktet, som du senare inte kunnat hitta på nätet?

Finner du detta också irriterande?

Finns verkligen allt på internet??

Släng upp all information du sitter och ruvar på, som du aldrig sett publicerat på webben!!

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.