Udda husdjur
Vilka husdjur har ni som inte e så vanliga om man jämför med katt/hund/kanin och sånt. Finns det nån lag som förbjuder en att ha nått speciellt djur?
jag har en ekorre sedan två år tillbaka
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...Er is maar één Trance! Hup de groen een wit Hammarby...
Jonka F17: hur kommer det sig att du har en ekorre? :P
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
Trancer så emil lever alltså :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lägg upp bild på era djur oxå :D
Enda onormal vi har är väl typ hästar, om man inte räknar bort åsnorna men det är ju iofs inte husdjur
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag har oxå haft en ekorre
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
jag har alltid velat ha en ekorre, men jag får nöja mig med mina katter. :/
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
vaddå bor ekorren bara inomhus?
Nä, den är ute på dagarna och så, men den brukar komma in på kvällen för att sova och äta etc.
Det roliga med EXIF-data är att man kan kolla när bilder är tagna, vad de är tagna med osv.
Camera: Nikon D100 Lens: 200mm (Max aperture f/2.8) Exposure: Auto exposure, Program AE, 1/350 sec, f/5 Flash: none Date: May 30, 2004 4:07:55PM (timezone is GMT + 2 hours) (2 years, 10 months, 4 days, 23 hours, 54 minutes, 4 seconds ago) D.v.s. att Jonka ljuger. Behövde inte kolla EXIF-datan för att förstå det iofs.
Haha, där hade jag er allt.
Jonka: det värsta är att du inte ens tänkte säga nåt antagligen :P orka ljuga om att man har en ekorre...
Jonka Vissa åt det faktiskt med hull och hår, såg jag. :)
Smurfas Haha, förstår att det blev lite svettigt för dig där. Men nu måste jag gå och borsta tänderna på min lama.
jag har alltid velat ha en minigris. dom verkar vara svåra att få tag på, jag får skaffa barn istället,halfway there liksom.
En dam i mitt område hade en gris som husdjur, hon brukade gå runt med den och låta alla småbarn och stora barn klappa den. Självklart var den kopplad också! Hon slutade gå med den när min kompis frågade häpnad om det var hennes son när hon förklarade varför hon hade en gris genom att säga : "Från början var det för skojs skull men nu känns han som en son".
vi hade en kråka o en getbäbis när jag var liten.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
mamma och pappa hade en get som hette bockman när jag var kid, hahah
hade vandrande pinnar som liten, inte de roligaste husdjuret direkt. du är tydligen skyldig att berätta för nånting kommunen tror jag eller liknande när du har orm. annars kan du få böter men dom ligger på typ 100-200 kr.
alltså VAR får man tag på en minigris? jag vill verkligen ha en!
NC Googla så får du upp massor
ja jo men uppfödarna vill ju inte sälja till oss som inte bor på landet typ. that kind of sucks.
vaddå tror ni inte man kan ha en ekorre eller? jag har haft det, seriöst altså. den bodde inomhus
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Den heter Charlie, och är champagnefärgad med vit bläs.
Vandrande pinnar.. Såna riktiga stora ca 1dm långa och 2cm breda. Hanen kunde flyga! thats the shit
Jag har ingen forumsignatur.
HAHA....vandrande pinnar is the shit.... nå TRÅKIGARE "djur" får man faaan leta efter asså haha...
vi är överallt!
jag hade en anka när jag var mindre :)
har haft en jävla massa små grodor o en del salamandrar genom tiderna. hade dom i gammla bigpacklådor som jag fogade samman och byggde olika landskap med. typ: träsklandskap, matlandskap, poollandskap osv. ja hade mina provosoriska terrarier på balkongen. tre vångingar upp. splatt! efter ett tag fixade ja tak till mina konstruktioner. jävla utbrytarkungar. splatt!
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
okej, jag ber om ursäkt. vad jag däremot har haft är en nymfparakit som kunde säga goddag, goddag. det är ganska värt.