Att vakna upp efter vild kvall
Var ar det konstigaste/farligaste eller markligaste stalle ni vaknat upp pa efter en san dar vild utekvall som gar over styr? Sjalv vaknade jag upp i en pissvarm liten lagenhet i utkanten av granada, Nicaragua i morse med dunkande huvudvark. Hade inte ens en tjej brevid mig utan hon lag i ett annat rum med min kompis. Smatt forvirrade och disorienterade steppade vi ut pa gatan och hamnade mitt i det nicaraguanska vardagsmyllret och hade inte en aning om var vi var nagonstans.Tur att man hade lite cash kvar till en taxi... Det var lite otippad. ni da?
There´s no point of living if you can´t feel alive....
edit vore nått där va?
i get more pussy then panty!
under en uppblåsbar båt mitt ute i vildmarken.
På tåget till båstad skulle gått av i malmö.
Redaktionen
2007-04-03 21:02
Vaknade på opaltorget i ett trapphus där en helt naken man frågar mig och min kompis om han får låna mobilen, jag sa att jag inte hade ngt batteri min kompis var för full för att ens få ut ett ord.. det var ganska otippat att en helt naken man skulle komma just då och behövde en mobil.
Rocka kamelen en gång
En strand på gotland, det var mysigt att vakna up till solen och ha sand i kallingarna.
Graffare
2007-04-04 00:54
i en bajjamajja någonstans i marsstrand efter en röjjarkväll utav att en snut öppnar dörren och väcker mig =) haha slå det då!
http://metafourhiphop.com/
På en stol i en godsvagn i mariefred... Inte helt ok.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
utanför en foto affär i utanför sunny beach.. :P
På en balkong i Ayia Napa med en cigarr i handen I ett lerigt buskage intill en å, bidrar jag med!
Kolja Gillis trapphus luktar arsle!
Festade i Eslöv, vaknar upp i Malmö på Amiralsgatan. I soffan bredvid mig ligger en tjej (som visar sig vara en tjej jag pratat med på nätet lite före) som garvar lite skadeglatt åt mig. Tydligen hade hon ringt mig och bjudit in mig på en fest (vi var inte ensamma i lägenheten, låg lite personer här och där). På något sätt har jag tagit mig till Malmö, ingen aning hur - det är ca 3-4 mil. Det hör även till att jag gick ut med ca 2-300 på fickan - nykter. Minns att jag köpte lite drinkar och så, men sen är det dimma. När jag sedan skall åka ifrån lägenheten med bussen, då hittar jag 800 spänn i plånboken. Jag spelar aldrig Black Jack osv., så... det förblir ett mysterium den där kvällen. Vad har vi mer... Jo! Började festa hos en polare i Hässleholm, minnet håller i tills vi bestämmer oss för att ta en svarttaxi till Landskrona, sedan är det dimma. Vaknar upp, ligger (fullt påklädd som tur är) i samma säng som polaren ...och en tjej. Jag krånglar mig ut ...de vaknar till, jag får ur mig; "eh ...jag går ut så länge". Smyger ut från rummet, går mot vad jag tror är utgången men visar sig vara vardagsrummet. Då ser jag något lurvigt som börjar vakna till - en hund, modell liten. Jag skyndar mig åt andra hållet, ser mina skor vid dörren - drar på dem snabbt. Hör hur ett bjäbbande börjar komma närmare och närmare samt en röst "tyst!" ...jag vet inte, men jag är ganska säker på att det var tjejens kära moder. Jag hör steg och tassar närma sig, jag slänger mig ut från lägenheten och hör hur något dunsar i dörren och krafsar lite. Går ut, inser att jag faktiskt är i Landskrona. 10-15 minuter senare kommer min polare ut med ett stort leende. Som tur var, så slapp jag uppleva deras sex-akt bredvid mig, då jag hade däckat. Det var mina bidrag :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Längst upp i en port tillsammans med en pundare, som tydligen släppt in mig i porten under natten :) Eller bak i lastutrymmet på en hyrbil vid Norsk Hydro i Huvudsta.
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
återkommer efter roskilde festivalen..nåt lär ju hända
vi är överallt!
hemma?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Redaktionen
2007-04-04 11:45
Är jag 1 - 3 mil hemifrån när jag super så vaknar jag alltid hemma. Alltid! Jag är bäst. + att det suger att vakna bakis, toksleten hos nån random person från gårdagen.. usch .
namaste
i en sommar stuga utan för gnesta som jag inte ens kommer i håg att vi gjort inbrott i. jag skulle bara ut och fira valborg med en barndoms polare. hade även gåt rakt ner i ett vatten fyllt dike och byxerna hade inte torkat eller skor och strumper. vi han även sjukt nog precis med den ända buss som gick på hela dagen från den hålplatsen.
jag åt upp alla deras cornflakes och drak all gamal julmust kommer jag i håg.
hos min kusins polare i makedonien. låg i hans säng och bredvid sängen fanns en nerspydd hink. för många herrans år sen vaknade jag i en polares säng med två killar i sängen... "shit...vad fan har hänt här?" var ju första tanken. sen fick jag reda på att dom var bögar, så det var lugnt.
We call them winerbrods.
vaknade på en strand i sunny beach med byxorna på fast utan kalsonger o sand i rumpan... fattar nada... bara en av dom...
Jag fiser THC !
Toastare
2007-04-04 17:28
när jag var 5 år vaknade jag i en tågvagn uppe på en hålig hatthylla. Det som väckte mig var en mindre armé av jugoslaviska soldater som kastade ut folk från tåget. Tur att mina föräldrar va med.
www.twitter.com/jimmypistol232
Har ni hort talas om att vakan med en "coyotechock"? Det ar nar man vaknar och hellre gnager av sig armen en vacker den hemska saken som sover pa ens arm... HAr nog hant de flesta. Coyotes ar ju kannda for att hellre gnaga av sig armen an sitta fast i en falla. Bra uttryck tycker jag.
There´s no point of living if you can´t feel alive....
i en bagagelucka på en parkering på öland.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
hmm vaknade NAKEN och nydushad med spya och vatten på en madrass i någon lillasyrras rum, och brevid mig stod mamma.... jag var femton..
jämte stor hårig man samt på marken
ett badkar med kalt vatten i :/ inte så konstigt dock..
Upp, vill höra mer! Själv har jag tagit det ganska lungt.
Bollhavet på mcdonalds när de öppnade igen på morgonen.
Är det på G så hänger det.
jag har vaknat upp instängd i min egen mobiltelefon, helt habbad och med nerpissade byxor.
killen som skapade tråden tog ett alltså ett flyg på fyllan till NICARAGUA och vaknade upp i just NICARAGUA och han minns ingenting... helt plötsligt vaknar han, i NICARAGUA och det sista han minns var att han satt på Star Bar i Stockholm och drack ett ölrör. Det e heeeeeeeeeelt sjukt...
5000kr fattigare bara på flygbiljetten... shit
bewman P21 Hehe, shit. känner du snubben eller vettu vart han var innan?? för vissa av snubbsen som berättar att dom vaknat i nått annat land säger ju inte om dom vart i sverige innan..^^
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Somnar i en soffa i malmö, vaknar upp ståendes i en trappuppgång 30 min från centrala lund. Annan gång; somnar i en polares säng, vaknar upp i hans grannes sjuåriga barns säng av att någon är väldigt arg på mig (barnet var inte där, tur nog.)
http://soundcloud.com/80scrackpolo
jag vaknade upp hos
bewman en gång å det va HEEEEEEEEEEELT sjukt så jag klev ut i vardagsmyllret vid zinken och som tur var hade jag ett buss-kort så jag kunde åka hem...
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
på en massagebänk hos en riktigt jäkla skräcködla, har man flax så har man
Vaknade på en tunnelbana i farsta i morgonrusningen... utan jacka och med nåt som jag tror och hoppas var en drinkfläck över hela tröjan. Vet inte om det var så konstigt egentligen men det sista jag kom ihåg så var jag på väg till labbet med mina kompisar men bestämde mig visst för att gå åt ett annat håll, detta vid en tidpunkt då det verkligen inte går någon tunnelbana... Min mobil var borta och mamma hade ringt polisen.. Jävla tequila :(
För han heter Glenn och hon heter Glenn...
ahh... tequila.. så många gånger du har berikat människors liv med ett stort "what the fuck?" morgonen efter!
Takora sa alltså det jag menade fast med andra ord...
-linn- F20 slickade du inte lite på fläcken för att ta reda på vad det var? har du tur så är det ju gårdagens tequila!
Det var la nån lyckligt lottad jävel som gick på tunnelbanan, såg henne avdäckad o bestämde sig för att sno hennes mobil o spela lite på skinnfiolen så att säga Man bangar ju inte om man får chansen!
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
på ett flygplanet på väg till Australien!
Startade kvällen på Fatmilk i Göteborg, vaknar tidigt på morgonen på en buss på väg till malmö, den befann sig för tillfället i Helsingborg. Det var jävligt bängt.
Jag vaknade en gång på ett kallt badrumsgolve med kallingarna kring fötterna, bajs på fingrarna, och piss på magen och på golvet bredvid mig. Dessutom hade jag blod i munnen sen jag somnat bajsandes och slagit skallen i ett sminkbord. Harcore.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
ush. jag är inte så spännande, som mest har jag vaknat halvägs upp för sängen. Och i en kartong när jag var ca 5 år men det hör inte riktigt hit...
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)