I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med ställen att bo på i stockholm?

Övrigt - Blandat

2007-04-03 12:44

Hjälp med ställen att bo på i stockholm?

behöver hjälp att hitta någon andra hands lägenhet eller vandrarhem tillfälligt eller en längre tid. någon som har tips om nån sida jag kan checka upp?

vill också ha hjälp om någon vet något jobb som byggnads arbetare av något slag?

har en vän som behöver hjälp och är inte säker på att han kan kolla på ams.se för vissa anledningar.

är tacksam för alla vettiga tips!

mvh Ante :)

Bara kärlek!!

2007-04-03 12:53
Så du söker alltså jobb och lägenhet i stockholm.

Vill inte vara taskig nu, men på whoa är det oftast "mycket snack och lite hockey", om du förstår vad jag menar.
Dessutom, det är nog några tusen till som är i samma sits - mitt tips? Vässa armbågarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-03 12:57
...rättare sagt till din vän då :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-03 16:49
Slå upp telefonkatalogen o ring, bara ring, så gjorde jag ringde säkert 60-70 företag fick anst. intervju från 3 sen. slutligen fick jag det jag ville ha..
Boende är jobbigt värre... men kolla ifall någon vill hyra ut ett rum.
www.hyrlya.se
www.blocket.se
www.abc-annons.se
kan du säkert hitta nått rum åt polaren :D
Lycka till :D