I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kläder, ja kläder.

Övrigt - Blandat

   

2007-04-02 00:36

Kläder, ja kläder.

Har ett litet stort probelm.

Min garderob håller på och ta slut och jag hittar inga kläder, ingenstans. Visst, det finns massvis med kläder, men inget jag är villig att på mig ens om jag fick betalt. Så fut tycker jag dagens mode är. Har specifikt problem med byxor.

Jag gillar rätt vanliga kläder, men med vanligt menar jag inte det som är vanligt idag. Jag vill inte ha kläder som duktigt framhäver kroppsformer osv, det är för tjejer och inte för mig. Vill inte heller ha på mig t.ex byxor som är stora som sopsäckar så jag drunknar, med stora märken fastsydda längst med hela benen och röven och inbyggt häng, som om jag vore en 12årig hiphopare.

Lite losefit/små baggy jeans/byxor tycker jag är snyggt. Gillar också skjortor och hoddies men då ska huvorna gå och använda, inte som dem sys nu förtiden, för synsskull. Gillar inte heller märkeskläder, men det går ju inte att komma ifrån så därför gillar jag diskreta märken och gärna enfärgade simpla tröjor och byxor.

Är mycket medveten om att ni inte får nån solklar bild över vad jag gillar för kläder så låt oss bara säga att ni länkar till sidor/ger tips på butiker där ni köper ERA kläder, eller där det finns schyssta kläder bara. Skriv gärna en kort förklaring också vad för kläder som säljes där(blir lättare så).


Som en liten "sidenote" vill jag efterlysa vart man möjligen kan köpa huvudbonader. Har inget specifikt i åtanke men nått som skyddar mot solen nu i sommar, gärna med större utbud än bara kepor för jag klär inte särskilt bra i det.



Tackar på förhand, även den minsta hjälp är varmt välkommen. (vet att sånna här trådar kan vara dryga)